despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

civilizaţie eficientă

Uite o chestie pe care aş vrea s-o întîlnesc şi pe drumurile publice:

… îmi plac opritorile astea. Cînd treci peste ele în direcţia corectă, se culcă. Cînd vii înspre ele pe sens interzis… îţi sparg cauciucurile. Da – civilizaţie eficientă.

Le puteţi vedea la ieşirea din complexul Năsăud, din Rahova-Ferentari.

4 comments to civilizaţie eficientă

  • Ando

    Foarte tare! e vorba totuşi de un drum aflat pe o proprietate privată , nu-i
    aşa ?
    Pe un drum public e mai problematic. Să ne gândim, de exemplu, la unele situaţii de urgenţă(pompierii, ambulanţele) când nu mai poţi ţine, efectiv, seama de sensul interzis.

  • hm

    la Istanbul am vazut asa ceva, dar mult mai “cizelat”. Putea fi lasata in jos in permanenta, dar nu m-am uitat prea mult ce si cum

  • Prin afară am văzut şi varianta de beton, mai prietenoasă cu anvelopele, ce-i drept (de nu te mai lăsa să ieşi deloc…). În Szeged sunt ,,protejate” astfel liniile de tramvai… ca să poată intra autobuzul sau troleibuzul pe linia de tramvai (şi să fenteze astfel coloanele de maşini de la semafoare), evident la ei Codul Rutier permite autobuzului să oprească în refugiul de tramvai. Aşa că oricine poate intra pe linie, dar de ieşit e mai greu şi dacă nu eşti autobuz / troleibuz imediat rămâi fără permis pentru depăşirea refugiului de tramvai prin stânga (că automat vei ajunge şi să faci asta până la urmă, că nu mai poţi ieşi de pe linie). Ceva în genul ăsta mergea şi la liniile noastre de tramvai (eventual cu ţepe de spart cauciucuri), poate aşa Lucescu nu mai f*tea un V3A-93M perfect funcţional, ca după aia să vină Miliţia să dea jos semnele de oprire interzisă (care implică şi întoarcerea interzisă) şi să şteargă liniile continue.

  • hm

    civilizaţia pe care-o vrem nu se face cu pupături.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>