despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

un perete trist

de departe, părea un perete vesel; de aproape, uite că are o poveste tristă.

10 comments to un perete trist

  • Dan

    Clasicul TL;DR. Stilul dezlanat de scriere denota totusi o persoana trecuta de prima (si a doua) tinerete, cu ceva probleme la mansarda. Eu personal cred ca daca ai ceva de spus si de expus, conteaza mult mai mult cum o faci decat subiectul in sine (oare de ce? aproape orice subiect de pe lumea asta e initial de interes pentru un numar relativ mic de oameni, numar pe care vrei sa il multiplici, nu?).

  • hm

    imi aduce aminte un pic de personajul de la capatul tramvaiului 5 din Baneasa.
    Oare acela scria lucruri din astea si inainte de 89?
    nu mai tin minte, cred ca da.

  • Ando

    Am facut un set de fotografii cu cel de la capătul lui 5 !
    Nu prea sunt de acord cu mâzgălitul pe ziduri.Ăla era măcar
    pe proprietatea lui.

  • Dan

    Individul din Baneasa avea un pic alt limbaj, parca folosea tot felul de neologisme sau cuvinte cu sensuri secundare. Oameni si oameni…

  • hm

    cred ca cel din Baneasa fusese expropriat la crearea buclei de intoarcerea de la capatul tramvaiului 5 si primise un apartament la bloc, pe linia tramvaiului 5, prin Aviatiei – vedeam la o fereastra afisele…
    Era un personaj – dar nu l-am vazut niciodata in carne si oase.

  • Cel din Băneasa a primit înapoi bucla lui 5. Şi, după modelul cu care suntem deja obişnuiţi, Oprescu nu a vrut să se mute linia, aşa că primăria se judecă cu respectivul (sau ar trebui), după ce tot ea i-a dat înapoi terenul, cu tot cu cabina dispecerului RATB pe el (care cabină a rămas după gard). E greu, domne’, să măreşti puţin raza curbei ca să ocolească ,,prorpietatea”, că loc este.
    Prin urmare, s-a instalat un rebrusament la Piaţa Băneasa. Nefuncţional, din cauza maşinilor parcate. Până la urmă e vorba să desfiinţeze complet linia 5 pentru următorii ţ ani, că doar a zis oprescu că vrea sens unic pe Barbu Văcărescu, iar linia de tramvai pemijloc nu arată bine în visele umede ale primarelui. În plus, se mai casează şi Tatrele, deci trebuie tramvaie să le ia locul. Deci 14 V3A bidirecţionale (cu tehnologia de la 1900 toamna) şi 10 Bucur LF în locul a 55 de cupluri de Tatra. Bravo, domn’ primar!

    Am găsit un artciol pe netdespre el, mai vechi, ce-i drept: http://www.juridice.ro/933/un-ingineras-dar-cu-necazuri-multe.html

  • hm

    Capătul ăsta de linie a fost o ciudăţenie de la bun început, am impresia că proiectul buclei era altul – dovadă erau liniile duble care mergeau pînă la curba de ieşire în bulevard.

  • Ando

    “…visele umede ale primarelui” :-)…ce mi-a plăcut asta !
    iar articolul este şi el foarte mişto.

  • Liniile duble au fost puse când a venit tovarăşul să inspecteze linia. Se pare că nişte PCR-işti ar fi cerut montarea acelei linii ,,ca să arate frumos”, să nu vadă Tovarăşul linie simplă.

  • hm

    nu mai ţin minte, deşi pe atunci eram oarecum prin zonă. Dar pe vremea aceaa nu mă interesau tramvaiele, ci doar autobuzele.

Leave a Reply to hm Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>