despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

unde vor fi staţiile pe Buzeşti?

Cîinii latră, caravana trece: pe axa Buzeşti-Berzei se lucrează în continuare. La Piaţa Victoriei se trage tare pentru a se uni vechile linii de tramvai cu cele nou-aşezate pe Buzeşti.

Staţiile rămîn pe amplasamentul vechi; cea de pe Ion Mihalache e în continuare ridicol şi periculos de îngustă.

Cealaltă – cea pe direcţia înspre Piaţa 1 Mai – va fi un pic mai lată, măcar…

Dar, oare, unde vor fi toate celelalte staţii? Să mergem pe teren, să investigăm. Staţiile de la Polizu au rămas pe poziţie, doar că cea în direcţia Pieţei Victoriei a primit un refugiu de tramvai – chiar decent.

Şi refugiul pentru cealaltă direcţie arată bine.

La Matache, la intersecţia cu Calea Griviţei, încă nu s-a lucrat la staţii; aici mai e de amenajat intersecţia. Băieţii o să se apuce de ele curînd.

S-a renunţat la staţia din faţa Fabricii de confecţii de la Matache. Pe aici strada curge uşor şerpuit şi se vede, deocamdată, doar ieşirea străzii Cameliei:  

Urmează staţiile construite înainte de intersecţia cu Mircea Vulcănescu, pe un amplasament cu totul nou:

Nici staţia din zona interescţiei cu strada Transilvaniei nu mai este. Următoarea oprire este la Virgiliu, intersecţia cu Ştirbei-Vodă:

… Mai departe, în afara lărgirii străzii Berzei în jos spre Vasile Pârvan, totul e aproape la fel; doar mai colorat…

11 comments to unde vor fi staţiile pe Buzeşti?

  • Freesys

    Curios unde vor fi “relocate” sutele de masini parcate pe liniile de tramvai.

  • hm

    la parcările alea cu taxarea la „15 minute“. Deja cîteva firme caută curţi goale disponibile…

  • Freesys

    4.5lei pe sfertul e ora este tariful dupa darea in folosinta a bulevardului cred ca o sa fie in jur de 50lei.

  • hm

    nu-mi fac iluzii.
    O să fie mai rentabil să ţi-o laşi pe „oprirea interzisă“ şi să-ţi asumi riscul să-ţi fie ridicată 🙂

  • Mihai

    O sa fie mai rentabil sa o lasi acasa 🙂

  • hm

    doamne apără şi păzeşte 🙂

  • Dar piste de biciclete deloc, nu? Măcar un trotuar amărât pus deoparte pt ăia pe două roţi…

  • hm

    are din proiect, cică, bandă dedicată biclei… Dacă nu se vor ridica maşinile de pe ea, va fi parcare 🙁

  • Eugen

    N-am înțeles de ce s-a lucrat la linia comună 24 42 45 46 și refugiul îngust lipsit de gard de protecție de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu a rămas același nefiind înlocuit cu un refugiu mai lat prevăzut cu gard de protecție.Nu am auzit nicio justificare din partea primăriei și din partea celor de la lucrări căi rulare.

  • hm

    de problema asta am amintit, dar în trecere…
    http://www.simplybucharest.ro/?p=17780
    De-acord, o revenire nu strică.

    De ce nu s-a făcut o lărgire și lungire a stației? Simplu: în logica primăriei, regiei, a constructorului șamd lucrarea s-a efectuat pe lungimea străzilor Buzești și Berzei; punct. Lucrarea nu se întindea peste Piața Victoriei…
    Lungirea și lățirea acestui refugiu presupune mutarea bulevardului un pic peste trotuarul B.R.D.

    În fine. Nu doar aici avem refugii înguste. Toate refugiile de pe 1 Mai sînt la fel (excepție cele de la intersecția cu Turda, cuprinse prin noroc în lucrările liniei 41).

    Da, vom reveni. Și vom mai vorbi și despre altele. Mulțumim!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>