despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

na, uite că l-am făcut.

… iac că-i gata; de „Buzeşti-Berzei” îi vorba. Desigur; nu în mod oficial – dar de o săptămînă poţi s-o tai de-a dreptul de la Virgiliu-n Victoriei; şi asta îţi două minute. Nu-i grozav? Ba da!

Ce mai e de făcut? De montat semafoarele. De mai tras nişte marcaje. De întins încă o parte din firele tramvaiului.

Dar, altminterea, e gata. Şi tare fain mai rulezi pe strada cea nouă! Şi ce plăcut e să poţi face – elegant – uşor dreapta spre Gară, venind de pe Mircea Vulcănescu!

Deci, uite: construim pasaje, tăiem bulevarde, săpăm metrou – uite că facem.

Unii, în loc să spună: „hai să facem asta mai bine!”, au spus: „hai, mai bine, să n-o facem deloc!” – au încercat, încearcă şi vor încerca, zi după zi, să ne oprească. N-au reuşit şi nici n-o să reuşească; pentru că ei nu vor să ajute, ci să dea „exemple”.

Doar că istoria îl va păstra pe cel ce face, nu pe cel care care a zis că nu se poate.

Pozele de mai jos sînt de luni, 23 Decembrie,  o zi cu Soare:

13 comments to na, uite că l-am făcut.

  • E un circ în zonă, prietene! Dimineață am trecut pe acolo. Era să mă facă zob un cretin de Vaslui, care mi-a tăiat calea și a intrat pe contrasens, spre hala Matache(mă rog, fantoma ei, dar nu ne luăm acum din fleacuri!) Nu au fost ridicate baricadele alea, fiecare circulă cum îi tună! Sărbători fericite! Și ferește-te de porcării! 🙂

  • hm

    e balamuc, da’ ne place!
    la fel ca si porcariile!!!!!

  • Istoria l-a mai pastrat pe unu’ care tot asa, facea si facea si nu se mai oprea desi unii spuneau ca nu e bine si n-ar trebui sa se faca. Si biserici, si cartiere taiate. Si uite ca maine sunt 24 de ani de cand istoria il tot pastreaza. Si noi ramanem cu probemele sociale de pe urma lucrurilor facute de el tot asa, ca sa dea exemple.

  • florin

    Fara semafoare si semne de circulatie e ca in Congo Kinshasa.
    SARBATORI FERICITE TUTUROR!

  • Primar neterminat, şosea neterminată :))
    O lucrare ilegală, inutilă şi pentru care, în bunul stil românesc, nimeni nu va fi tras la răspundere. Ce-aş râde ca unul dintre cei aruncaţi în stradă acum câteva ierni să intenteze proces la CEDO şi să îl câştige. Cine credeţi că îl va despăgubi? Păi tot noi, că doar nu Oprescu.

  • Să vedeți ce utilă va fi peste vreo lună-două, când se va circula cu acte în regulă. Hai să-i mai înjurăm și pe cretinii care circulă cum îi taie capul! Iar dacă tovarășii arhitecți, care doar dau din gură, își pun mintea la contribuție și pentru altceva decât pentru oribilitățile cu care au împânzit Bucureștii, zona poate deveni minunată. Hai, că Bucureștii nu înseamnă doar primarul! Pacea fie cu voi!

  • Păi tocmai, că nu prea va fi utilă. Va atrage trafic, toţi care au maşină şi merg cu metroul la firmele din Piaţa Victoriei or să vină cu maşina, că doar au bulevard + bandă de biciclete şi linie de tramvai pe care să-şi lase maşinile luate cu credit pe 10 ani. Şi când o să înceapă să circule tramvaiul… o să fie la fel ca înainte, tot o stradă gâtuită, cu maşini parcate pe 2 rânduri pe ambele părţi. Dacă mai răsar şi câteva clădiri de birouri pe locul demolărilor (că de aia au ras tot cartierul, să poată creşte regimul de înălţime), să vedeţi că o să fie mai rău ca înainte.

  • hm

    o sa vedem, si cu traficul asta. Eu sunt optimist cu zona asta.

  • Freesys

    Referitor la trafic 99% dintre soferi habar n-au ca potrivit noului Cod Rutier (care nu mai e asa nou) virajul la stanga intr-o intersectie NU se mai efectueaza ocolind centrul imaginar al acesteia prin dreapta. Adica intr-o intersectie benzile pentru stanga nu se intersecteaza !

  • hm

    ei, si tu acuma! …oamenii nu s-au prins inca de prioritatile din giratoriu…

  • Andrei

    Daca inainte de “modernizare” zone mai supravietuia economic cat de cat, acum parte a fi moarta definitiv. Golasa, executata de mantuiala, fara nici un Dumnezeu. O noua rana in centrul capitalei, fara a exista un tratament de refacere. Sper sa se dezvolte in viitor, pe partea fostlui cinema Buzesti, altfel…

  • Andrei (ala obsedat de TP)

    @adrian:
    “Si noi ramanem cu probemele sociale de pe urma lucrurilor facute de el tot asa”
    Desigur poate nu stiu eu cum era treaba acolo, insa din cate imi aduc eu aminte, cand treceam prin zona, personajele care se perindau langa(adica care posbil locuiau in casele demolate), erau destul de dubioase, nustiu daca ei erau proprietarii caselor sau le-au ocupat abuziv, ce e cert acum, e faptul ca au disparut casele => au disparut ei(jegosii).
    Eu as numi problema sociala faptul ca in centru locuiau specimene de gen, iar acum odata cu purificarea (partiala) a zonei, eu zic ca va fi mai bine.
    Dar presupun ca ai vrut sa faci o legatura intre demolarile din 1985, cu alea de azi. Insa difernta e majora, si consta in fatul ca in 1985 au fost mutati fortat proprietarii, care multi din ei faceau parte din elitele Bucurestiului, iar in cazul nostru din cate stiu eu s-au mutat doar niste puturosi si prostituate, dar e posibil sa ma gresesc.

    @Andrei:
    “Daca inainte de “modernizare” zone mai supravietuia economic cat de cat, acum parte a fi moarta definitiv. Golasa, executata de mantuiala, fara nici un Dumnezeu.”
    Daca tu numesti supravietuire economica prostitutia si cersetoria, e in regula, eu numesc asta rusine, ca in centru se permite asa ceva.
    In rest acum ar putea aparea ceva nou care arface zona populata de oameni, nu de specimene bizare, unica ce e de facut, pai asta ar fi bine sa se impuna de la primarie, ca fatadele noilor blocuri sa reproduca fatdele imobileor demolate (valoroase), iar pe locul unde fusesera maghernite cu parter, sa se faca fatade noi in stil Art Deco sau alt stil raspandit in perioada interelica.

    @Dr2005:
    “Păi tocmai, că nu prea va fi utilă. Va atrage trafic, toţi care au maşină şi merg cu metroul la firmele din Piaţa Victoriei or să vină cu maşina, că doar au bulevard + bandă de biciclete şi linie de tramvai pe care să-şi lase maşinile luate cu credit pe 10 ani.”
    De inutilitate nu sunt deacord, cum am scris mai sus zona a fost curatita de jeg. Iar in rest referitor la trafic sunt deacord, e greseala, insa aici putem lua in consideratie ca ar putea veni in viitor un primar progresist, care se transforme artera rutiera, in artera pietonala cu tramvai.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>