despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

de ce nu e staţie în Pasajul Victoria?

Unul din lucrurile pe care n-o să-l înţeleg în ruptul capului este lipsa staţiei de tramvai din Pasajul Victoria.

Acest pasaj a fost construit cu spaţiu suficient pentru a se amenaja ditai peronul, confortabil – peron care se poate proteja de stresul traficului din pasaj prin nişte pereţi transparenţi.

Nu-nţeleg şi pace! De 25 de ani avem posibilitatea să amenajăm aici o staţie şi n-o facem!

Există pînă şi scările – care ies în faţa Guvernului:

Oare nu s-ar crea, astfel, o legătură confortabilă pentru cei care folosesc autobuzul 300? Şi una rezonabilă pentru cei care folosesc magistrala 2 a metroului?

Nu e vorba de cine ştie ce investiţie la mijloc – doar de bunăvoinţă!

Nu e vorba de lucruri sfinte: de amenajarea unor ieşiri din această posibilă staţie direct la metrou ori în actuala parcare din Piaţa Victoriei!

Nu e vorba de amenajarea unor ieşiri şi pasaje subterane înspre Buzeşti şi Antipa care să ajute călătorii ce vin cu metroul să nu mai piardă minute în şir, chinuindu-se să traverseze toată Piaţa Victoriei!

E vorba de ceva prea simplu: de a pune un stîlp cu o tablă pe care să scrie „staţie”.

fotografiile: Google Street view

7 comments to de ce nu e staţie în Pasajul Victoria?

  • Ando

    E vorba, in primul rand, de a lucra in interesul cetatenilor.Ori asta inseamna multa munca de teren, analiza concreta la fata locului,pe fiecare traseu, plus colaborare intre diversele institutii publice,organizare etc, etc.
    Cand am citit ieri ce meandre face tramvaiul 46 odata cu deschiderea
    arterei Buzesti-Berzei, m-a luat ameteala.
    Eu sunt curios cand a mers ultima oara directorul general RATB cu un tramvai/autobuz /troleibuz…
    De fapt, o fi mers vreodata ?

  • hm

    de ce înjuri omu’ 😉 vrei să ia păduchi?

  • florin

    Mai oameni buni,parca a fost statie in Pasaj la Victoria.
    Sau confund cu Pasajul Obor?

  • hm

    la Obor si la Muncii doar.

  • Cristian

    @Ando,
    mai mult ca sigur ca directorul general A MERS cindva si cu tramvaiul, cind era mic, ca doar nu s-a nascuta in limuzina.
    Insa asta a fost tare de mult, si tocmai de aceea s-a straduit sa ajunga Director general (PDG, cum zic francezii), ca sa NU mai fie niciodata nevoit sa foloseasca transportul public!
    Dar este absurd sa zici ca este “vina” lui, prentru ca deciziile pe care le iau Primaria sau RATB-ul nu sunt <>, ci in conformitate cu legile pietii.
    Ori, in Bucuresti, cei trei milioane si jumate de locuitori NU vor un transport public decent, Nu vor spatii verzi, ci vor bulevarde largi si parcari, ceasuri aurite si fantani cantatoare care sa intre in Cartea Recordurilor.

    “numai studentii si tziganii merg cu tramvaiul” este o opinie larg raspandita.
    Cum acesti nu repa se duc la vot, ce motive ar avea Autoritatile sa faca statie de tramvai in pasaj?!

  • hm

    Nici unul.
    Nici un motiv, de exemplu, să se finalizeze pasajul de legătură de la Eroii Revoluţiei (Pieptănari) dintre staţiile cele noi de tramvai şi metrou! Pasajul STĂ de vreo patru ani.

  • Cristian

    @hm,
    Nu mai imi aduce aminte!
    la Piata Victoriei nu numai statia lipseste, de aceea cind merg cu metroul prefer sa cobor la Romana si iau de acolo pe 300, pt ca la Victoriei multitudinea de iesirei din metrou ma incurca, iar pe deasupra este f. dificil de traversat piata / parcarea imensa.
    Dar la piata Pieptanari nu am cum sa ocolesc, conexiunea dintre metrou si tramvai este dificila, iar legatura intre metrou si cimitire (da, am mai multe rude acolo), si mai dificila!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>