despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

cinci-şase

E sîmbătă, e plimbare prin trecutul glorios – al nostru, ca site, adică. La fel: nu vă place, nu citiţi.

2009… sfîrşit de februarie… am avut 550: locuri şi numeBucurestiul nostru a trecut prin multe schimbari politice in ultima suta de ani; fiecare nou regim – monarhist, legionar, hitlerist, comunist, socialist, capitalist a incercat sa-si impuna datele sale istorice, oamenii sai istorici ca repere ale orasului. Uneori a mers, dar de cele mai multe ori oamenii s-au incapatinat sa reziste; si-mi aduc-aminte de obstinatia cu care obisnuitii locului spuneau DOMENII in loc de 7 Noiembrie, pietei. Multe din locurile Bucurestiului vechi au intrat in legenda si folclor; insa hai sa vedem ce locuri au intrat in legenda in Bucurestiul de-acum?

Am scris şi Mitocanii la dejun, cu urmarea  Mitocanii la cumparaturicîteva sfaturi sincere pentru a deveni un cetăţean mitocan de nădejde; cum ar fi: Parcati in fata accesului de aprovizionare a restaurantului si faceti-va ca ploua cind chelnerul incepe sa mearga de la o masa la alta si sa-ntrebe a cui este masina aceea. Parcati fix in fata restaurantului daca aveti jeep, o sa puteti arata tuturor cit de tari sinteti. Parcati fix in fata restaurantului daca aveti masina primita de la firma, o sa puteti arata tuturor cit de smecheri sinteti, caci va plateste firma motorina. Parcati fix in fata restaurantului daca aveti Dacia 1300, o sa puteti arata tuturor ca nu va pasa de nesimtitii aia cu jeep si masini de firma.

În 2010 am avut Ieşiri şi legături din Bucureşti – despre artere care-ar putea să ajute mai mult oraşul, dacă nu s-ar înfunda pe undeva, prin coclauri; cum e, de pildă, Calea Giuleşti – cea mai ciudată şosea mare a Bucureştiului; pentru că e singura care nu duce nicăieri.

2011 a avut momentul de glorie al colaborării între bloguri: ideea Drumul Taberei, metrou sau tramvai? -de Adrian Crăciunescu, Andrei Popescu şi – cu voia dumneavoastră – ştiţi cine; pe scurt, eu credeam (şi nici azi nu cred altminterea) că  Metroul clasic e singura soluţie bună pentru Drumul Taberei ; nu sînt pentru un metrou ori tramvai suspendat. Dar sînt şi pentru un tramvai care să lege Drumul Taberei de Piaţa Unirii pe traseul  Cartierul ANL Brîncuşi – Buclă – Ghencea – 13 Septembrie – bd. Libertăţii – bd. Unirii – Piaţa Unirii – bd. Mircea Vodă – Sfînta Vineri.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>