despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

Lidl: victimele succesului sînt clienţii

… de la mijlocul lui 2013 încoace Lidl a început să atragă tot mai mulţi clienţi. Cu preţuri bune pe mărcile proprii, cu cîteva chestii care altundeva nu sînt, cu o mişcare destul de rapidă la casă… Nu zic; mi-a plăcut.

Însă… însă. Însă văd Lidl întorcîndu-se la obiceiurile de dinainte. Stocuri zero la bunuri uzuale, lipsa nenorocitei de ape minerale, cărucioarele de aprovizionare lăsate alandala şi atitudinea de băgat-picioarele: cu asta Lidl primeşte clientul anului 2014.

Cînd fac cumpărăturile, mă interesează să gasesc ce am nevoie, să am măcar cum alege între două sortimente rezonabile şi să nu stau la nenorocita aia de coadă de la casă.

Văd că pe Lidl nu-l interesează astea, din păcate.

Iar măgăria cu casele închise, cînd e cioporul de oameni mai mare, eu n-o accept.

Da – să ştiţi că aştept după trei-patru-cinci cetăţeni la rînd; dar dacă e coada mai mare şi nici după un sfert de oră nu deschizi case noi şi  – mai ales – dacă tu, casier, te mocăi în batjocură, eu îmi las naibii căruciorul plin în faţa unei case închise şi mă duc altundeva.

Şi nu doar eu; am mai văzut şi pe alţii; să înţeleagă magazinul că pe acele cumpărături ar fi putut lua bani, dacă ar fi fost un pic mai cu bun-simţ.

Dacă-i vorba de case şi rînduri, îmi place cum a început Carrefour să facă culoarul acela de aşteptare – te opreşti o „linie de discreţie”, eşti anunţat ce casă se eliberează, şi te duci frumuşel acolo.

7 comments to Lidl: victimele succesului sînt clienţii

  • Exagerezi un pic. De regula, cand se aglomereaza casele, mai deschid unele. Se intampla sa fie si magazinul plin cu aproape toate casele deschise si tot sa fie aglomerat, mi s-a intamplat in zile de duminica.
    Ieri mi-am luat de la ei scanner de diapozitive. Abia astept sa am timp sa-l instalez si sa ma apuc sa scanez tonele de diapozitive si negative pe care le am si pe care nu le puteam arata.

  • hm

    după ce-am păţit-o de trei ori, am zis că mi-a ajuns. Ultima dată nu au deschis casă mai bine de un sfert de oră. Mi-a ajuns şi mie să le caut scuze.
    Bine, dacă aduc iar apă minerală… poate îi mai iert.

  • Ando

    @Adrian: de la care Lidl şi cât a costat ?

  • 149 lei Lidl Chitila. Nu stiu cum s-or fi vandut la celelalte. Era din produse d’alea din campanii promotionale vandute joia. Poate nu s-au vandut, eram acolo la 8.30 si inca aveau destule. La o alta campanie am ratat, erau vandute deja la ora 9 toate lucrurile pe care le cautam, atunci am vrut un aparat de detectie metal care era 50 lei. Bun sa stii daca dai cu bormasina sa nu nimeresti in armatura peretelui …

  • Ando

    Mulţumesc.Să-l foloseşti sănătos!

  • Dan

    Am vizitat si eu un Lidl aici, chiar azi. Super-optimizat, intri pe o parte si iesi prin alta, miscare rapida la case, preturi comparabile (la limita) cu Tesco; vizibil produse aproape identice, in ambalaje diferite, sub marci diferite si cam la acelasi pret. Nu pare sa aiba acel “ceva” care sa te faca sa revii, cel putin nu in cazul meu particular.

  • hm

    aceeaşi reţetă peste tot; diferenţele doar în aplicare 😉

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>