despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

Din fugă: încep lucrările la pasajul din Piaţa Presei

scris de Ando

Aşadar, începe marea scurmătură. Deocamdată, s-a montat rapid un prim gard de-a lungul trotuarului aferent tronsonului de intrare dinspre Ploieşti spre centru. Primele victime vor fi pietonii, obligaţi fiind să se strecoare prin culoarul lăsat şi, bineînţeles, câteva zeci dintre copacii care mărginesc acum trotuarul respectiv.

8 comments to Din fugă: încep lucrările la pasajul din Piaţa Presei

  • florin

    Tocmai ce trecui pe acolo.Ca pasajul este necesar sau nu nu ma prea intereseaza.Ma doare sufletul de pomii(nu putini la numar)ce vor fi taiati.

  • Andrei

    La-sa domne copacii, si asa ii avem prea multi. Trebuie sa ne uitam la partea plina a paharului:
    a)masinile in sfarsit vor avea posibilitatea sa circule fara oprire de la DNCB pana aproap.e in Arcul de Triumf. Dupa pentru a se evita strangerea cozii(aia ce era pana a se fi facut pasajul la semaforul de la PPL) la semafoarele pentru trecerile de pietoni de pe Kiseleff, le vor ingropa, iar treceriile terane vor fi desfiintate. => Domnii soferi vor avea posibilitatea sa circule cu viteze sporite oe axa N-S, nu mai zic de domnii pe superbikuri(ce si fara acest pasaj iubeau axa N-S, dupa ce piatra cubica a fost inlocuita cu asfalt), in unele zone mai rectilinii puteau sa atinga recorduri de viteza in oras, dupa pasaj insa motocilistii vor avea posibilitatea sa circule cu cel putin 150km/h de la Miorita pana in Arc. Adica sos.Bucuresti-Ploiesti va deveni o PISTA DE CURSE.
    Dupa presupun ca vor ingropa trecerea de la Arcul de Triumf, vor avea nevoie de si de lifturi pentru oameni cu deficienta locomotorii, care din cauza subfinantarii ar putea sa nu functioneze(cum sa intampla acum cu lifturile de la Mterorex), chiar ieri am fost martorul la un caz intamplat in o statie de metrou, cand o fetita cu o carja ce abia mergea cu mama ei, a incercat sa se urce de la nivelul peronului la nivelul turnichetilor. Insa NU, nu functiona liftul. Fetita a fost nevoita cu mare greutate sa se urce pe scara fixa(cea rulanta nu era in statie). Fare ar fi fost sa scrie pe acel lift:
    “Bai handicapatilor, domnul primar va investit banii de lifturi, in noul pasaj de la PPL, hadicapatilor daca vreti sa mergeti in orasul asta cumparativa Audi A8 ca fiul domnului primar”
    Cine ne garanteaza faptul ca lifturile trcerilor de pietoni vor functiona? Cine ne garanteaza ca primarul nu va gasi alte priecte de pasaje rutiere de suflet, unde sa verse 9lei din bugetul public(din 10 in total)?

    b)daca desfiintam toate semafoarele de pe Kiselef si respectiv pe Aviatorilor, in sfarsit soferii vor avea posibilitatea sa ajunga rapid de la DNCB pana in Romana(acolo parca primarul vrea un pasaj pietonal subteran, vedeti ma! cate jertfe face idilul, pentru ca masinile sa se simta bine in oras? ingroapa si oamenii in subteran) Universitatii… Adica in sfarsit masinile se vor avea posibilitatea sa formeze o parcare pe Magheru -Cantemir si alte artere centrale. Adica va fi bine, imobilele vechi vor cadea cu timpul, insa masinile dragi vor avea mult loc in centru, va inchipuiti cat turiti vor vrea sa vada asa ceva in Europa? o capitala si un centru ingropata in masini, eu zic ca Bucuretiul va fi un HIT turistic.
    Deci avantaje avem un amalagam, lasa copacii, pe ei nu poti sa iti parchesi masina!
    Din cauza ca trasnportul de suprafat nu beneficiaza de benzi, el va circula la fel de incet, si usor usor va muri fiind sitgmatizat de cetatenii cu educatie, pe el vor merge doar afro-romanii. Insa in schimb primarul ar putea se ne faca multe linii de metrou cu statii dese, si ce daca este mai scump, mai mare spaga, mai multi bani de cheltuit pentru beizadele => mai multe vanzari in magazinele de lux => mai mult TVA pentru bugetul de stat => mai multi bani de investit in autostrazi urbane, parcari, retele de metrou. Astfel am avea bani sa facem metroul pana Otopeni, su de ce se ne oprim hai, sa il facem pana in Snagov sau chiar pana in Ploesti (insa visul meu este ca M6 sa ajunga pana in Baicoi, va inchipuliti magistrala M6 Gara de Nord – Baicoi, nu suna ca in vis?
    Deci nu mai fiti carcotasi cu copacii aia(nici macar pe aia din Greenpeace nu ii intereseaza, ei vor niste cazuri de defrisrai mari, de aici vor avea prea putin PR, sau poate au fost platiti sa nu isi bage nasul), ne asteapta o noua era!!!
    In care Bucurestiul va deveni din “Micul Paris”, in “Micul Detroit”.
    O sa ajungem la un moment dat sa facem parcare in interiorul Atenelului, pentru Parlamentari si Senatori(daca nu stiti o buna parte din ei sunt cazati in hotelul Radisson Blu Hotel.
    Exemplul din Detroit: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/7f/MichiganTheaterlobbyDetroit.jpg
    atunci
    http://historicdetroit.org/workspace/images/mich-stage.jpg
    acum
    http://atdetroit.net/photo/338-MichiganTheater.jpg
    Deci nu mai fiti carcotasi, in 20 de ani vom avea un “Mic Detroit”.

  • O porcarie costisitoare si inutila

  • Andrei

    Cel mai frunstrant este ca nimanui nu ii pasa, ba chiar unii mai putin informati au un motiv de bucurie, se face un nou pasaj.

  • Ando

    @Andrei: mult năduf ai adunat în comentariul tău, iar link-urile
    sunt apocaliptice! Sper să nu ajungem chiar aşa!
    Şi eu sunt de părere că pasajul ăsta nu este o rezolvare pe termen lung.
    Un oraş atât de mare cum este Bucureştiul trebuia, obligatoriu, să aibă o autostradă de centură complet funcţională,cu trei benzi pe sens, cu intrările şi ieşirile zonale adecvate .

  • Amiral Snagov

    Cam apocaliptic… Detroit a picat din alte motive…

  • hm

    este unul dintre pasajele a caror utilitate nu o inteleg nici eu. Am dubii, uneori, si despre Mihai Bravu/Abator, de exemplu.
    Insa aici nu stiu, sincer, daca trebuia acest pasaj.
    Si eu nu sunt contra pasajelor, stiti 🙂

  • Andrei

    Mihai Bravu/Abator – este un rau necesar, el face parte din Inelul Principal, adica dezvoltarea acestui inel, ar permite motivarea soferilor sa evite zona centrala. PPL si Pipera sunt mari cretinisme electorale.

Leave a Reply to Andrei Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>