despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

7 maşini vechi – XLVIII

… vară-vară, vacanță-vacanță – dar ia să vedem ce rable-a mai găsit echipa noastră!

Ce mai descoperire a făcut Ando! O raritate pentru București – un Citroen SM. Ceva ciudat: un coupe sportiv derivat din splendidul DS. SM a apărut în 1970 și s-a fabricat doar cîțiva ani. Nu m-am hotărît dacă îmi place așa de mult cum îmi place Deseul – dar nu pot să nu mă uit la el încontinuu:

Avem și o altă Mazda 323, de data asta dintr-o serie și mai veche: anume a treia, care s-a fabricat la sfîrșitul anilor ’70. Nu e nici asta o mașină cu care să te întîlnești des…

Puține mașini ne-au încîntat imaginația, de-a lungul anilor ’80, ca Lancia Delta; chiar puține. A apărut în 1979 și forma ei pătrățoasă a fost un soi de simbol mai bine de zece ani. De mult căutam una; iată că am găsit-o:

… sper să ajungă înapoi la viață; pare-se că a ajuns la cineva care ține la mașinile italienești; mai are o carcasă de Delta, un Fiat 600 chituit bine și – vedeți mai jos – un 126 din care s-o mai putea face ceva:

În seria noastră am mai avut o altă Lancie Beta Coupe, dar dacă Ando a întîlnit, în drumurile sale, alta… nu ne-am putut opri s-o admirăm:

Chestia de mai jos este rezultatul colaborării dintre Chrysler și Mitsubishi și se cheamă Eagle Talon:

… a apărut prin 1990… și cam atît. Să vedem, spre sfîrșit, și cîteva mașini cu pretenții – mici – de 4×4. Cum ar fi un Aro 10 – destul de încărcat cu plastic negru, așa cum se purta la vremea lui. Mie mi-a plăcut Aro 10: avea ceva-ul lui și era chiar frumușel:

… doar de dragul rarității, am pozat încă o drăcovenie ucraineană de LuAZ:

Terminăm cu o mașină bunuță: Kia Sportage.

Mărci ca Daewoo și Kia erau necunoscute nouă, imediat după Revoluție. Nu ne gîndeam că Cielo, Tico ori Matiz aveau să devină mașini super-comune pe șoselele noastre. Nici că vom asocia numele Kia cu siguranța și fiabilitatea. Sportage a venit la noi prin 1994; la vremea aceea era modelul de mașină folosit de mulți fotbaliști de la echipa națională.

(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)

Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.

51 comments to 7 maşini vechi – XLVIII

  • Alex

    @Ando
    Felicitari, superb !
    Un mic “secret” astazi KIA este una dintre cele mai performante marci, are in spate bani (China) cercetare si proiectare de avangarda, facuta cu multa, multa munca, pasiune asiatica si in plus beneficiaza de o politica de marketing exceptionala, facuta de oameni de super-meserie..si nu de ageamii ! Ei nu au urmat filiera japoneza: “copiaza tot, ca ceva tot o iesi pana la urma” s-au principiul “comunist” – acumularile cantitative duc la saltul calitativ – au luat pur si simplu totul de la 0, intelegand ca le vor trebui zeci de ani (pe care nu-i au la dispozitie) pentru a ajunge la nivelul de competitivitate necesar pietelor Vestice…KIA nu e Dacia ! Uite ca au reusit !

  • Alex

    ARO 10 mi-a placut si mie, chiar foarte mult !
    Pacat, putea avea o soarta mai buna…

  • hm

    KIA a prins grozav incepand cu 2007 – la noi, zic! Un pret bun, o garantie de 7 ani, si o masina foarte buna (Cee’d)

  • Alex

    ..in UK e no.1 la vanzari pe segmentul ei !
    Am condus asa ceva..se simte ca o combinatie intre WV si Ford, nimic in plus, nimic jenant de slab, ba chiar f. bine accesorizata ! Bravo lor ! Mie inca imi este rusine de Dacia Duster, ieri am vazut una, inmatriculata anul acesta..careia ii ruginise toba finala…!!! Ce pot sa spun altceva decat: !Why did you buy that piece of…” Nici englezul nu’i mai breaz: vrea sa-si ia “camion” la pret de WV Lupo !! Mare ti-e gradina TA DOAMNE !!

  • hm

    dar poate si asta e cheia succesului Dacia! Capra cu varza, impacate – pana la prima revizie 🙂

  • Alex

    Slujba de Botez citita odata cu cea de inmormantare ?! Doamne iarta-ma !

  • hm

    Doar daca nu accepti sa iti sfintesti masina intr-una dintre bisericile autorizate de Registrul Auto Roman.

  • Alex

    Tareeeeeeeeeeeeeeee !!!

  • Ando

    @Alex:am avut noroc cu SM-ul.Culmea e ca, a doua zi, s-a dus si HM la locul faptei si l-a gasit tot acolo…superba siluteta.
    Anul asta, am vazut in Franta, era la mare cinste Sandero Stepway.
    Iar ARO 10 putea sa fie…dar mai bine sa nu mai vorbim !

  • Alex

    Felicitari sincere !
    Cred ca daca fiecare tara/popor si-ar alege un motto care sa fie reprezentativ si sa surprinda quintesenta trasaturilor respective…al nostru ar trebui sa fie: ” Cine puteam noi sa fim”…dar nu suntem ???!!!

  • Alex

    @Ando
    Nu stiu de ce dar, Dacia este un subiect ce ma enerveaza in permanenta ! Parca nu pot accepta rational ca, lumea cumpara o lada de cartofi, facuta din tot ce a produs Renault mai nereusit, aruncat cu furca pe o platforma…fara nicio minima sincronizare a pieselor montate ! Mare e gradina TA DOAMNE !!
    Ieri am fost la Service pentru revizia anuala, am vorbit cu mecanicul, printre altele si despre Dacia…omul a fost onest, fara sa stie ca sunt roman (n-am accent)…mi-a spus ca Dacia e cel mai prost si vechi Renault Clio pe care l-a vazut…e vorba de varianta 1.2 cm3 pusa pe Sandero..cred !

  • hm

    Nu-ș-ce să zic, cam așa e – dar experimentul Logan, din punct de vedere al celui care-l folosește de ani buni de zile… funcționează peste așteptări.
    Poate fiindcă așteptările erau destul de modeste. Dar… dar funcționează.

    ————

    SM-ul acela splendid este și acum în același loc. S-a prăfuit cam tare…

  • Alex

    @Ando
    ..oricum noi suntem “copii de tzatza” pe langa ce au reusit de ex. englezii sa distruga o industrie auto. cu traditie…si nu numai !
    In materie de industrie, in general, tot ei sunt cei ce au “ras si barbierit tot” pe principiul ca traiesc din: invatamant, speculatii financiare, turism ! N-a mers…si nici nu va merge vreodata…aerul creaza doar aer…oricum – la asta sunt campioni mondiali, indiscutabil ! Probabil ca nici un razboi nu reusea ce a facut Madam Margareta…RIP !

  • Alex

    @hm
    …functioneaza nimic de zis !
    Eu stiu (caz real) o persoana care a cumparat…Palatul Telefoanelor…nu mai ma mira nimic ! Problema e ca noi avem nevoie de autoturisme si nu de…experimente ! In tara noastra de la Hristos incoace..tot experimentam..Poate ca ar fi timpul sa ne mai si stabilim la ceva !

  • hm

    da, probabil ca nu asta era argumentul corect de adus in favoarea masinii Dacia.
    Un compromis, de acord. Ceva la care te uiti si vezi cum s-a „taiat”, cum s-a „negociat” costul subansambelor, solutiilor tehnice, alegerilor de ergonomie.
    O barca inalta, surprinzator de comoda si instabila pe cat de mult este acceptabil!
    Motoare si cutii mediocre, dar foarte decente.
    Trecerea timpului nu o avantajeaza, asta e sigur, dar mai e un aspect! Logan este considerata inca masina saracului: adica se repara orinude in curte, varietatea de piese low-cost este fantastica, asa ca este o masina care nu este intretinuta ca un VW, ca un Opel, ca un Ford.

    Mi-e teama ca fac parte dintre aceia care si-ar schimba Loganul vechi pe un altul nou.

  • florin

    SMul si Lancia sunt mishtoace rau!!!

  • Mai există cel puţin încă o Beta Coupe roşie, pe la Piaţa Rahova / Mărgeanului, se deosebeşte de cea din poză prin jante (cele clasice Lancia).

  • KIA devine mai interesanta de la generatie la geneartie.
    Citroen-ul este Fantastic!(acum au revenit la un design superb cu seria DS).
    Lancia Delta avea o versiune mai muschioasa, Lancia Delta Integrale, ea era o legenda asemeni Mitsubishi Lancer Evolution si Subaru Impreza WRX STI (si cred ca din acest motiv a ajuns pana in acest an).
    Frumos arata si Lancia Beta Coupe, un fel de Old School european.
    LuAZ – ul din cate stiu a fost proiectat in primul rand pentru armata, in versiunea pentru armata aceasta masinuta stie sa innoate si se deosebeste la exterior, tot din acest motiv masinuta este 4×4, cred ca din acest motiv si a fost cumparata(4×4).
    referitor la Dacia Logan, Sandero, Duster……. Sunt masini in regula, cat platesti atat primesti. Nu trebuie sa ai pretentii de Volvo XC60 de la Duster, sau nu trebuie sa ai pretentii de Audi A4 de la Logan, sau de Volvo V40 de la Sandero. Fiecare masina isi are clientura sa, daca primul Logan(arata chiar rau), dupa facelift deja era OK, iar noul Logan impreuna cu Dusterul imi plac. Deci chiar nu vad de ce iti e rusine de Duster, in conditia in care in unele tari dupa ca sa cumpere un Duster stau la cozi de jumate de an (ca la supercarurile englezesti Morgan). Si oricum Romania nu este o tara cu traditie in ce priveste masinile(cum este Germania, SUA…).

  • hm

    Nautilus, o să caut Beta aceea.

    Ady, așa e. Kia rulz, cum se zice. Delta Integrale nu cred să fie vreuna pe aici, n-am văzut… păcat.

    Despre Dacii… mașini românești, deci sunt ca noi înșine, nu-i așa? Ceva care ar putea să fie…

  • Alex

    @ADY88
    In principiu sunt de acord cu argumentele prezentate (chiar daca as fi avut unele amendamente)dar, doar pana unde incepe citatul cu “Deci chiar nu vad de ce iti e rusine de Duster, in conditia in care in unele tari dupa ca sa cumpere un Duster stau la cozi de jumate de an (ca la supercarurile englezesti Morgan”
    1. Am spus intr-un post anterior “Mie inca imi este rusine de Dacia Duster, ieri am vazut una, inmatriculata anul acesta..careia ii ruginise toba finala…!!! Daca admitem ca o masina, indiferent cat de saracuta ar fi, poate sa reuseasca performanta de a-i rugini toba in cateva luni, iar mecanicii englezi (care au vazut multe la viata lor) sa spuna ca este cel mai nereusit Clio facut vreodata, la nici un an de la lansarea oficiala a gamei Dacia in UK, eu ce as putea sa adaug ??? Daca englezii pot admite si injura printre dinti propria lor “masina a saracului” si anume ROVER (25/45/75) a fost si este o greseala a naturii, inca de cand a fost conceputa…ma intreb de ce nu am putea fi si noi mai onesti !
    2. Despre faptul ca sunt cozi la Dacia in “Occident”…v-as putea spune ca sunt cozi mult mai mari la cumpararea de terenuri pe LUNA !
    3. Nu am nimic cu DACIA, sunt si am sa mor ROMAN…dar, nu pot sa nu incerc sa nu fiu obiectiv !
    4. Specularea unui singur “punct esential” respectiv marimea versus pret, nu o face mai..masina !
    5. Si la trabant erau cozi…odata ! Putem afirma ca acea chestie era masina ?
    6. Accept ca doi lei dai, doi lei face…dar maine, cand incepe sa zornaie si sa-i atarne toba, cat il costa pe neamt, francez,englez reparatiile – pentru ca el NU ARE VOIE SA O REPARE IN CURTE !!!???
    7. Ex. masina saracului: am eu un Rover (Dacia lor) – o toba finala schimbata recent 75 GBP/1OO EUR…parca nu mai e chiar asa roz..
    8. Bun..nu o comparam cu nimic, nici cu Skoda, nici cu Lada, nici cu FIAT..atunci poate ma lamureste cineva “pe ce piata si pe ce segment” in sensul pur de marketing..se pozitioneaza DACIA ? Inteleg ca are Liga ei proprie ?
    9. Apropo de pret: cred ca suntem “usor” manipulati/indusi in eroare de “vrajala” cu pretul mic al acestei masini…ne-am uitat prea mult la TVR/PROTV..Nu este nicidecum de pomana, niciunde in Occident..ci doar mai ieftina cu cca. 2-3000 Eur/GBP…fata de o masina in sensul propriu al cuvantului !
    10. In final, va pot pune la dispozitie cateva link-uri din UK si Germania…ca sa va convingeti cu cat se vinde in realitate !!!!
    Va asigur ca cel putin in UK – NU STA NIMENI LA COADA PENTRU ASA CEVA…POATE DOAR DACA SE DA LA PACHET CU UN LOTUS !!!

  • Anastasiu

    Domnilor, o dovada clara ca… la masini incep controversele.

    Preferabile, desigur, celor politice care in acest spatiu sunt evitate elegant si productiv!!!

  • Alex

    Absolut de acord ! Dealtfel la “politichie” ar fi pur inutil sa comentam ceva, atat in Romania cat si…oriunde in lume ! Vorba latinilor: toti sunt “ejusdem farinae” (aceasi faina/plamada/spanac !

  • Alex

    Dupa cum am promis: http://www.autotrader.co.uk/search/used/cars/dacia/postcode/ls61aa/radius/1500/onesearchad/new/sort/default – toata gama DACIA, noua, direct la Dealeri !! Nu uitati sa adugati 22% TVA (acolo unde este cazul) + 20% conversia intre GBP EUR + MOT (ITP), Road Tax (Impozitul anual)etc. Va rugam sa va uitati si la nivelul noxelor/emisiilor…acestea sunt direct proportionale cu…impozitul anual ! Intrucat am ramas repetent la “artimetica” va las Dvs. placerea de a calcula pretul total ! Cat despre cozi (?)…am fost sa vizitez un Dealer Dacia, era sa mor..m-a tras atat de tare curentul inauntrul “showroom-ului” ..de am facut otita si am si racit ingrozitor !! Enjoy in good health…

  • hm

    128 Sport? Cred ca am vazut odata, candva, unul „pe viu”.
    Fain! Ce-mi mai placeau scaunele acelea sportive, de pe vremuri.

  • Exista si in Bucuresti un 128 Sport Coupe pe roti. L-am fotografiat, insa n-as sti sa spun pe unde e :D, eram pierdut cand l-am gasit 😉 Tare Lancia Beta, as vrea sa-o zaresc si eu, aveti idee pe unde se gaseste parcata, ca pare tare mobila.

  • Ando

    @Mihai: Lancia Beta Coupe este-de obicei- parcată în faţa blocului de pe Ştefan cel Mare-colţ cu Lizeanu (cel “cutremurat” în martie ’77, cu hotelul Dalin lipt de el)

  • @ADY88:

    1. Lancia din poză nu e Integrale. După forma capotei (bombată ca la Integrale) şi a aripilor (plate, fără evazare) e HF Turbo.

    2. Motivul pentru care Delta Integrale a năruit orice concurenţă în raliuri a fost sistemul 4×4 cu 3 diferenţiale , ca la Mitsubishi Evo VI / VII / VIII / IX (care în zilele noastre e mai puţin folosit). La vreme aceea, tracţiunea şi manevrabilitatea unei maşini atât de mici cu un sistem 4×4 cu diferenţial Torsen erau mult peste ceea ce mai alergase până atunci în raliuri. Clasa WRC modernă e urmaşa ei de drept.

    Maşina ca atare era mai puţin impresionantă. Spre exemplu până la 100 km/h accelera roată lângă roată cu Ferrari Testarossa, dar la peste 160 km/h o lăsa în urmă la acceleraţii până şi BMW Ursuleţ, datorită aerodinamicii ei apropiate de a unei cărămizi.

  • @Nautilus
    Da, stiam ca masina pozata nu e Integrale, eu am aminitit de versiunea ei sport, incercand sa motivez de ce ea nu a ajuns la remat (cum au ajuns alte Lancii, dar masinile italiene in genere nu prea sunt populare la noi). Presupun ca masina aia apartine unui pasionat de Integrale.
    Pe Wiki scrie ca era o versiune sportiva care se mai numea si Evoluzione :)))

  • Alex

    Poate ajuta cu ceva:
    http://www.autotrader.co.uk/search/used/cars/lancia/postcode/ls61aa/radius/1500/onesearchad/used%2Cnearlynew%2Cnew/quicksearch/true
    – doua pagini de Lancia 11, piese, unele de care nu am auzit niciodata…la preturi de infarct !

  • Alex

    …parca totusi preferata mea ar fi Lancia Fulvia ! Ce parere aveti ?

  • hm

    Daca punem toti banii de buzunar pana la pensie, poate ne si permitem una 🙂

  • Ando

    Modelul ăsta de Lancia Fulvia, sigur, a circulat şi pe la noi
    la vremea lui:

    http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201401241268011/sort/default/usedcars/quicksearch/true/postcode/ls61aa/page/1/radius/1500/onesearchad/used%2Cnearlynew%2Cnew/make/lancia?logcode=p

    Nu ştiu de ce, dar nu m-am omorât niciodată după automobilele Lancia,
    aşa că în concediul ăsta, exact de o Lancie(Ypsilon) am avut parte !

  • Alex

    @Ando
    Pentru mine, marca in sine, dar mai ales evolutia ei se inscrie la categoria: “necunoscute sunt caile Domunului”; dupa atatea fuziuni si achizitii, nici macar nu mai am idee:
    – cui apartinde de fapt “marca”
    – pe ce platforma se produc inca: Ypsilon, Musso, etc.
    – partea electrica (belea veche) precum si “tablaria” sunt la fel de “belalii” ? Nu mai vorbesc de “articulatii” !!
    – a patit si Lancia ce a patit SAAB in anii ’80 (au trebuit sa retraga/caseze/dea banii inapoi) la cca. 1.5 mil clienti, carora le lua foc masina s-au ruginea dupa nici sase luni!!!

  • @Alex: Lancia n-a păţit asta în anii ‘80, când au produs Delta / Integrale / Thema / etc, ci puţin mai devreme, şi datorită unuia care nu era italian.

    Mai bine zis, într-o vreme în care Italia era membrul sub acoperire al Blocului Estic, cu 34% din populaţie votând Partidul (Co)mu(n)ist Italian şi sindicatele întrecând de câteva ori la număr armata, nişte băieţi dă băieţi au pus-o de un acord cu un nene pe nume Leuţu‘ a lu‘ Brejnev, căruia i-au dat licenţa pentru Fiat 124 (Lada 1200). Tot ei i-au construit şi o uzină într-un oraş rusesc cu nume foarte ne-rusesc. În schimb, tipul le-a vândut la un preţ preferenţial (bani de cornuri) o mare cantitate de tablă de oţel de proastă calitate, netratată, pentru grupul Fiat. Care, întâmplător, era un fel de stat în stat, stăpân peste Fiat, Ferrari, Lancia, Alitalia, o bună parte din reţeaua de autostrăzi şi altele. Şi sutele de mii de angajaţi ai săi erau membri în sindicate. Acelea care întreceau de câteva ori la număr armata. Astfel încât Lada 1200 şi tabla ajutau indirect partidul prieten şi frate din Italia să bage câteva şopârle putredei orânduiri capitalizde.

    Tabla de care vorbim a ajuns în mai toate modelele Fiat, Lancia, Autobianchi, Innocenti şi alte mărci d-astea mai mici, fabricate între 1966 şi 1980. Motiv pentru care nu prea mai vedem pe străzi asemenea modele dintre 1966 şi 1980, fiindcă majoritatea s-au dus în Raiul comuni… maşinilor.

  • Alex

    @Nautilus
    Va multumesc pentru lamuriri si corecturi, chiar nu stiam aceste lucruri ff. interesante !

  • Ando

    @Nautilus:tot am vrut şi, de fiecare dată, am uitat(vârsta,ce să-i fac…)să-ţi spun că-mi place tare mult prezentarea “Cine suntem noi” de pe blogul tău.
    Revenind la comentariul tău:
    -oraşul cu nume ne-rusesc este Togliatti dupa numele lui Palmiro Togliatti-liderul PC italian din acea vreme
    http://en.wikipedia.org/wiki/Palmiro_Togliatti
    Bineînţeles că în acea perioada, URSS şi aliaţii săi din est sponsorizau din greu partidele comuniste din Vest, iar PC italian
    chiar devenise o forţă politică importantă…
    Totuşi,revenind la…tabla noastră:în procesul tehnologic intră şi etapele de pregătire a suprafeţei(decapare, sablare, acoperire etc).
    FIAT fiind companie privată, nu cred ca sindicatelor li se permitea să intervină şi în procesul tehnologic propriu-zis.
    Probabil că, la acea vreme, ăsta era nivelul tehnic-mă refer strict pentru maşinile de serie mare.

  • Salut ! Beta coupeul este al meu , este aceeasi cu cea din Rahova,St cel mare,si din alte cartiere deoarece circule mult. Referitor la calitate depinde pe ce maini incape ( are 37 de ani )si cum te porti cu fieru’… in final va spun ca sunt mandru ca o detin si cred ca nu o voi da vreodata…numai bine baieti.

  • Ando

    Cristian:felicitări pentru grija cu care păstrezi această mică bijuterie auto ! Ţin să-ţi spun că am coborât special din autobuz, la Lizeanu, ca s-o pozez…am întârziat la serviciu, dar nu-mi pare rău.

  • @ Cristian – te-am vazut cu Beta o data pe la Trafic Greu, la un semafor, insa n-am avut ocazia sa o fotografiez. Pe unde parchezi? sa o surprind si eu in opera.

    @ hm – am ajuns sa pun si Fiat-ul 128 Coupe Sport – http://retrorable.wordpress.com/2014/08/25/fiat-128-sport-coupe/

  • hm

    o văzusem deja azi-dimineață, Mihai 🙂

  • DenverTc

    Ma bucur sa vad ca exista totusi oameni interesati, in cel mai placut mod … Italiencele sunt ale mele ! In fata blocului exact unde este parcata Lancia , mai am un Fiat Coupe 20VT Plus , si un 131 Supermirafiori , fiecare are povestea ei , niste povesti lungi care imi amintesc mie de multe injuraturi cand m-am apucat de ele… Fiatul 131 desi nu este in poze , a fost vandut de catre ai mei in anul 1999 din diverse motive ce nici azi nu le inteleg … In toti acesti ani copil fiind am cautat masina in zadar prin tot orasul , pana a gasit-o tata pur si simplu si a luat legatura cu proprietarul iar intr-un final am reusit sa o recuperez in 2009 , a fost folosita la filmari , a fost lovita de catre un cascador in trafic , nu stiu ce motor avea dar tractiunea spate catre cei putin experimentati … Acum am facut transplant cu motorul de pe Lancie , un 1.6 turbo exemplar , iar Lancia a primit 2.0 8V Turbo de Lancia Dedra .
    Lancia am reusit sa o salvez anul trecut de la remat de la un prieten sa zicem… Masina a fost in vanzare dar era foarte nehotarat in privinta ei si veneau numai pustani sa o cumpere , decat sa ii aiba pe constiinta vroia sa scape basma curata ca sa ma exprim astfel , m-am inteles cu el sa ii dau banii in rate si intr-o saptamana am facut un efort pentru avans si am fugit sa iau masina , imi dau lacrimile doar cand ma gandesc acum la acel drum si cat de indragostit am fost de ea , din nefericire cand faci o masina si iei economiile in calcul se vad toate treptat , o pompa de apa facuta din doua si niste furtune vechi de cand masina m-au facut sa o invat repede tehnic , turbina era pe duca si contamina uleiul asa ca am facut vrand nevrand un upgrade la T3 , ce-i drept eu sunt fanatic cu masinile de ralliu si de competitie , merg pe ideea de modificari majore dpdv tehnic ! M-am bucurat mult sa vad cum se comporta cu o turbina mai mare , apoi un intercooler spart am ajuns la unul mai mare samd. Printre reparatiile sa zic usoare , intr-un final a scuipat afara o bujie cu tot cu filet din chiulasa , un filet dat stramb peste filetul vechi a macinat tot ce era acolo , iar la motoarele turbo nu te joci cu chiulasa… Noroc ca aveam un motor de rezerva , relatez foarte putin acum din tot ce s-a intamplat , tehnic se repara si am investit cu drag in ea insa mai rau imi pare de accident , cat am alergat cu ea si cat am mers nu s-a intamplat nimic , iar intr-o seara s-a intamplat la 2 pasi de casa mergand regulamentar si total nevinovat…
    Fiatul 600 l-a capatat tata reparand o cutie de viteze si plusand cu 300 de lei ! A avut parte de o reconditionare ca era facuta in bataie de joc , insa eu eram prea mic iar tata a facut si el ceva economii , acum mi-a venit vremea si nu ma grabesc nicaieri , dar planuiesc o replica abarth atat tehnic ca si vizual !
    Caroseria de Delta este un viitor proiect de vtm fara vreo intentie de a deveni legala de strada . Din pacate treburile nu merg atat de lin pe cat as fi sperat anul asta si nu am reusit sa o duc intr-un garaj , dar nu ramane pe dinafara !
    Fiatul 126 mi-a ramas efectiv de la un prieten care a avut un proiect in gand si a abandonat… Inca sunt suparat pe el pentru asta dar nu poti da in cap omului , i-am vandut motorul ca sa cumpar acel 2.0 ce acum isi gaseste loc pe Lancie , il luasem pentru 131 . Masina are probleme cu actele si inainte sa ajunga la noi a avut parte de bataia de joc des intalnita , la ceva timp dupa ce am adus-o am constatat ca e formata din 2 bucati caroseria ca sa zic asa…
    Fiatul Coupe este un vis de 7 ani ce ma chinuie de cand am luat-o , insa o masina puternica si cu un consum redus isi va avea locul ca masina mea de zi cu zi avand in vedere ca toate`s desfacute… Imi pare rau ca apar asa in poze , nu arata tocmai ca in visul meu dar totul depinde de maestrul timp , ma impart intre munca , treaba la masini , si periodic o iubita , am incheiat cam multe relatii cu ajutorul masinilor si fac multe sacrificii in continuare , dar fara regrete ! Imi pare rau ca am scris atat , dar cred ca isi merita fiecare povestioara ei , ce am scris eu e putin totusi… Numai bine !

  • Ando

    DenverTc:Noi îţi mulţumim pentru detalii.Sincer, te invidiez pentru felul în care îţi cultivi pasiunea!Să ai mult spor în tot ce ţi-ai propus şi să ne trimiţi şi nouă fotografiile.

  • hm

    DenverTC, ce mai, jos pălăria pentru colecție și mai ales pentru pasiune!

    Să le vedem pe toate la viață!

    131-le nu-l văzusem, cînd am trecut pe acolo. Mi-o fi scăpat 🙂

  • DenverTc

    Unde sa pun pozele ca le pun cu drag ? Pana una alta am foarte multe poze pe fb (Pana Alexandru Cristian) , am renuntat la cine stie ce activitate pe forumurile de specialitate , placerea mea catre masinile vechi de curse nu mi-a adus deloc prieteni, aveam kit exterior pentru 131 original de 131 racing In boxa la subsol pentru ziua in care urma sa imi recuperez masina, cand l-am pus am primit numai ganduri negative ca toti vor sa vada o masina originala cu care eventual sa merg batraneste ca doar are o varsta… Pe afara am primit urari de bine ca am readus-o la viata , am scos efectiv galeti de rugina ! In continuare primesc injuraturi , pentru 131 fac un body kit 80% abarth si 20% propriu , iar pentru delta kitul de evo , nu stiu cum e asta un lucru rau….
    Imi pare rau insa ca mi-a rapit toata vara coupeul , am avut numai ghinioane cu ea dar din nou , masina zacea de mai bine de 3 ani fara vreun plan , nici macar acasa nu vroia sa vina , dupa 40 de km din buzau , m-a lasat si am fost nevoit sa o tractez fara stergatoare pe ploaie urmarind efectiv stopurile celui din fata si stergand manual parbrizul :)) , dar nu imi pare rau , ce-i drept ma rugam pe drum sa nu ma lovesc de ceva politie insa as repeta oricand treaba asta .
    Nu stiu daca a auzit cineva ce se intampla pe la moara vlasiei insa cand am fost sa iau caroseria de delta de acolo am vazut raiul , am cateva poze interesante cu te miri ce ! Mustanguri reconditionate , subiect de discovery !

  • hm

    pentru poze şi alte corespondenţe, sîntem aici:
    simplybucharest@outlook.com
    Cele bune!

  • Freesys

    Citroenul SM este al lui Ilie Nastase !

  • Brumi

    @ Freesys |Da, intradevar cica e cadou de la Tiriac .

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>