despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

devieri

La Eroilor, cum ziceam, e cel mai central șantier al Metroului – ceea ce-nseamnă că orice schimbare de trafic petrecută aici se simte mai abitir ca-n alte locuri.

Intersecția cu Eroii Sanitari e cea mai nefericită, în acest moment: traficul se mută ba pe stînga, ba pe dreapta, ba pe stînga și pe dreapta – după cum se sapă, știți.

Din weekend s-a deviat un pic bulevardul Eroilor:

Nu-i bai; nu mă plîng nici de deviere, nici de lucrări, nici că șoferul ori călătorul din autobuz pierde niște minute-n plus; nici că pietonul nu mai are, săracul, pe unde să se mai furișeze.

Ci doar de faptul că aceste devieri sînt pline de gropi – anume, de la bun început. Petice asfaltate alterneză cu cele betonate, toate cu rosturi, denivelări și pietriș printre ele. Nu pierzi atîtea minute din cauza îngustării bulevardului, cît din cauza gropilor: trebuie să mergi cu viteza melcului pe aici.

6 comments to devieri

  • Aşa sunt toate… să vezi prin Drumul Taberei ce e. Ar trebui dat Metrorex în judecată pentru recuperarea pagubelor (oricum pun pariu că nu vor readuce zona la starea iniţială mai ales că, de xemplu, în Drumul Taberei copacii tăiaţi figurează ca ,,relocaţi”, când în fapt au fost tăiaţi cu drujba şi puşi pe foc).

  • hm

    am văzut și pe acolo cum e, nu s-a schimbat nimic de acum 30-35 de ani, de cand se lucra la Metroul comunist…

  • Ei de fapt acum fac niste pasagii pietonale? Daca da, nu ii va veni in cap lui Dedu sa desfiinteze cele civilizate terane? ASA ca sa mai fluidezeze, ce nu poti.

  • Să vedeţi ce distracţie va fi cu accesele la metrou, care sunt total aiurea, departe de staţiile actuale de troleu. Bine, oamenii le vor folosi, pentru că 268 mai mult ca sigur va reveni la intervalele de circulaţie dinainte de lucrări (vreo 20 de minute la orele de vârf). De altfel, pe asta se şi bazează metroul din Drumul Taberei, pe desfiinţarea transportului de suprafaţă şi pe folosirea metroului pentru călătoriile în interiorul cartierului, adică şi babele care merg la piaţă la Moghioroş şi copii şcolilor din cartier, dar şi cei care au de mers în Pipera sau Titan în acelaşi tren, cu aceleaşi opriri de tramvai. Mai mult, tare îmi e că se va umbla şi la frecvenţa liniilor 105 şi 93 şi chiar 41, pentru a forţa călătorii să meargă cu metroul, cu tot cu ocolul imens pentru anumite relaţii (Victoriei, Pipera, Gara de Nord, Ştefan cel Mare, Obor).

  • hm

    păi așa se face, reducem din frecvență, oamenii și-o iau în freză și după o vreme nu mai au chef să facă experimente pe timpul și nervii lor cu transportul de suprafață.
    Iar RATB jubilează – că „uite, nu avem călători, deci e bine că am decimat parcul auto”

  • PaulIP

    De ce s-ar reduce ture de pe 41?
    Parca linia aia era “nava amiral” (cum suna 🙁 ) a RATB-ului.
    Cat despre Dr. Taberei, tata stia cartierul asta aproape la perfectie.
    In ianuarie am mers din nou pe acolo (prima data dupa avansarea lucrarilor la metrou), si era ca “pierdut in spatiu”. Eu cu atat mai mult, ca nu stiu deloc acest cartier.
    Oare ce “minti eminente” au vrut sa faca statiile metroului ataat de dese. Exista posibilitatea mutarii statiilor de troleu/autobuz cat mai aproape de gurile de metrou? Nu chiar una langa cealalta, dar nici la 300 m distanta…

Leave a Reply to hm Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>