despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

no shit, Sherlock

fix d-aia – nu pentru juma’ de secol de tradiție de rable.

… citiți, „din presa vremii”, și despre: Troleibuze Teveuri Camioane

3 comments to no shit, Sherlock

  • Alex

    Autobusul cu pricina, se pare ca avea motorizare “Cummins” UK – la un moment dat erau in dicutii, pentru o invetitie intr-o fabrica e motoare in RO – cateva exepmlare asemanatoare au circulat pe cursele Buc-Cta/Buc/Tulcea sub sigla Grivbus..probabil carosate la “Grivita Rosie”…? Din cate stiu…doar motoarele erau de ele…restul…praf; de altfel nici nu au rezistat mai mult de oi ani, in exploatare !

  • hm

    mai ia Armata cîte-un hîrb dintr-ăsta și se freacă cu el pe cap.

  • Grivbuzurile erau fabricate la CI Griviţa (nu Griviţa Roşie, că aia e altceva, ăia fac cazane şi alte recipiente), lângă Romexpo (s-a demolat acum câţiva ani). Cele de pe Bucureşti – Tulcea circulă şi acum în Tulcea, la Bucureşti nu au mai ajuns pentru că SC Transport Public Tulcea a pierdut licitaţia în faţa Augustinei pentru Bucureşti – Tulcea.
    Tulcea a avut 2 loturi de midbuze Grivbuz, o parte cu motor Saviem, cealaltă cu motor Cummins. Cele cu Saviem au rezistat puţin, de ,,bune” ce erau, dar cele cu Cummins circulă şi acum.

    Autobuzele produse la Braşov sunt cu motor MAN, găsiţi 2 la Regimentul 30 Gardă şi Protocol, unul la Meditur Mediaş, 2 la Roman Braşov (cărau angajaţi cu ele), unul la Poliţia Vatra Dornei, unul e autocar de prezentare… şi cred că astea-s toate.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>