despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

Din fugă: o fotografie “rară”

scris de Ando

Ce se vede în fotografie? Un tramvai. Şi ce mare raritate, o să spuneţi. Oameni buni, păi ăsta e tramvaiul-fantomă 42 care îşi face doar de cîteva ori pe zi traseul, cred că mai mult ca să nu ruginească șina de pe tronsonul Piaţa Presei-Clăbucet (bd. Ion Mihalache).

Aşa că, poate acum, înţelegeţi de ce mă laud cu acest “trofeu”, pozat când aştepta la semaforul de pe bd. Expoziţiei, înainte de a intra în terminalul de la Piaţa Presei. Inutil să precizez că nu avea niciun pasager 🙂

13 comments to Din fugă: o fotografie “rară”

  • hm

    poate iei și un premiu, pentru fotografie, că așa ceva nu s-a mai văzut 🙂

  • Ando

    Poate…de la RATB 🙂
    Da’poţi să ştii, poate devine util când se va termina moscheea de pe bd.Expoziţiei!

  • Credeam ca s-a desfiintat. Cum stau practic pe linia lui 41, vad zilnic linia dar pe ea nu trec decat tramvaiele cunoscute ale acestei linii. Poate n-am fost eu atent … Atent fiind, am vazut insa un fenomen destul de straniu aseara, deasupra acestei linii 41. Poate ma preluati si va dati cu parerea asupra posibilelor explicatii ale imaginilor pe care le-am pus “decat” la poze.

  • Ando

    @adrian: eu unul n-am nicio explicatie. Foarte ciudat fenomenul !

    https://pozedecat.wordpress.com/2015/09/11/luna-mov-sau-ozn/

  • hm

    Nu-i a bună, asta e sigur. Trebuie să te muți.
    Cred că e nava-mamă care vrea să teleporteze pe careva și nu-l găsește.

  • Alex

    Amintiri…amintiri ! Ce tramvaie mergeau pe vremuri pe acolo ?

  • George David

    De fapt si de drept, cred ca linia 42 a fost pastrata pentru ca soferii sa nu blocheze calea de rulare pe strazile Putul lui Craciun si Clabucet. Au vrut sa pastreze in “constiinta colectiva” o linie permamenta in asa fel incat sa nu fie blocate accesul/retragerea lui 41 de la/la depoul Bucurestii Noi.

    Altfel, tramvaiul 42 este o linie “de conjunctura”. Daca se nimereste sa vina, calatorul se urca, daca nu, clar se reorienteaza catre alte mijloace de transport.

    Pe vremuri, 42 avea traseu comun cu 41 intre Piata Scanteii si intersectia Brasov/Timisoara, dupa care facea dreapta catre Depoul Militari.

  • hm

    … și venea mult mai des pe-atunci.

  • florin

    Anul acesta am calatorit de cateva ori cu 42.Bine inteles ca era ultimul mijloc de transport in comun de care aveam nevoie la momentele respective.Dar,decat nimic….Linia ce leaga 1 Mai cu Piatza Scanteii este uneori folosita si ca traseu deviat in cazul unor lucrari de infrastructura la calea de rulare a tramvaielor de pe 1 Mai sau in cazul unor lucrari ce implica sistarea circulatiei tramvaielor.Oricum se va dovedi foarte eficienta daca se va construi mega moscheea de pe Bdul Expozitiei.

  • Nu avea niciun călător, pentru că, oricum, staţia de coborâre o are acolo unde e oprit în poză, măsură care s-a luat pentru că nu încăpeau 41-urile în terminal… aşa că 42 stă acolo până i se face ora de plecare şi abia apoi întoarce.

    E greu de văzut un 42, că dacă se strică vreun tramvai pe celelalte linii ale Dep. Bucureştii-Noi, ghiciţi de unde se ia vagonul de rezervă (presupunând că e funcţional, că, de regulă, pe 42 sunt cele mai mari hârburi din depou). Ceva similar face Dep. Militari cu linia 47, de aia din 4 tramvaie sunt, de obicei 2, iar azi din 2 era unul singur la traseu.

    De câte ori am mers cu 42 spre Piaţa Presei, la Clăbucet a venit vatmanul la mine să mă întrebe dacă chiar vreau să fac la dreapta :))

  • Ando

    Dr2005:Ne-ai lămurit, iar aia cu vatmanul e mortală :-)))

  • PaulIP

    Sunt sigur ca tine de noroc, dar eu am avut treaba prin zona aceea de 3 ori in ultima luna, si de fiecare data l-am vazut pe acelasi 362 pe linia 42. Ba chiar cu 7 (sapte) calatori, ultima data (sambata, la ora 13:10).
    Multumesc ca mi-ati reamintit de linia 47… Ar avea potential, sau i se prelungeste inutil existenta si asa trista?

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>