despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

porcăriile au rămas!

mutarea stației lui 41 de la Miciurin a durat puțin – acuma toate-s cum le știți. De ce-a fost nevoie s-o mutăm? Ia, ca să lărgim olecuță mai mult peronul:

… S-a lucrat, după cum se vede, mizerabil, neîngrijt, în batjocură. Ne-am obișnuit; nici nu mai băgăm de seamă!

Porcăriile au rămas. Panourile care cică ar trebui să anunțe cînd vine următorul tramvai sînt moarte de cînd lumea.

Dar, mai ales, trecerea de pietoni peste șine a rămas un exemplu de porcărie publică, de umilire a oamenilor. Cînd plouă, se fac aici bălți mari, oamenii pierd timp ocolindu-le, sînt nevoiți apoi să mai aștepte un semafor ca să poată traversa pe cel’lalt trotuar. I-a durut în cur de oameni și n-au așternut nici măcar un pospai de asfalt.

11 comments to porcăriile au rămas!

  • Nu s-a lărgit nimic, peronul e la fel de lat ca înainte.
    Iniţial, refugiile au fost pavate cu un fel de plăci… care în câteva luni s-au dus, aşa că firma care le-a montat, pe garanţie, a turnat asfalt peste.
    Acum, la peste 10 ani de atunci, marginea refugiului a crăpat şi a trebuit cârpită. Asta e lucrare de o noapte, nicidecum de câteva săptămâni.
    https://www.google.ro/maps/@44.4625037,26.0729297,3a,24.8y,114.32h,80.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1smpYmWjEUIcuR5RyBE-QTyg!2e0!7i13312!8i6656

  • Luaţi cu copy-paste link-ul de Google, ca să vedeţi exact refugiul.

  • Cristian Ioan

    Multumesc Cartitei Flamande!
    Eu locuiesc acolo, traversez mereu intersectia, dar nu am facut decat poze cu refugiul, nu mi-a dat prin cap sa ma vait de situatia baltilor. Sigur ca da, la orice ploaie, se formeza balti ample exacta la trecerea de pietoni, trebuie OCOLITE!

  • Trebuiau sa mai faca o insulita pentru pietoni, pe partea opusa a peronului(intre carosabil si linii), dar lasam asta pentru urmatorii 50 de ani.

  • Amiral Snagov

    Acolo se face balta din 2002, de la inaugurarea liniei!

  • hm

    Păi, dacă e baltă, e nevoie și de… insulă!

  • Cu scuzele de rigoare că ,,dezgrop” un articol din 2015, de vreo câteva săptămâni s-a început reconstrucţia peroanelor refăcute în 2015 din staţia de mai sus… au fost sparte cu picamerul şi se vor realiza peroane noi, mai lungi (ca să încapă tramvaiele noi), mai scunde (că tramvaiele noi vor fi cu podea joasă… şi până atunci se poate face alpinism în cele vechi) şi un pic mai depărtate de şine (că tramvaiele noi vor fi un pic mai late şi călătorii trebuie să încerce şi săritura în lungime). A, da, peroanele noi au borduri de granit, din alea pe care aluneci când sunt ude. Cele vechi aveau ,,borduri” (impropriu spus, mai degrabă erau brâuri) din beton armat, turnat.

    • hm

      Lucrările merg tare încet.
      Sînt curios dacă aici, la Turda, se va repara și trecerea pietonilor. Mai mă tem că tot cu gropi și bălți rămîne.

      • Probabil că nu, pentru că peroanele, cumva, sunt ale STB (!), nu ale Primăriei, asta în condiţiile în care amenajarea staţiilor de transport în comun cade în sarcina autorităţii contractante (care la noi nu e nici măcar Primăria Generală, ci ADITPBIF).

  • Cristian Ioan

    Buna dimineata!

    Da, s-a terminat reabilitarea refugiilor pe Turda, Averescu, la Crangasi.
    Asta-vara speram ca la Crangasi vor face si scara rulanta, la iesirea din metrou …

    Refugiile noi sunt mai joase, intr-adevar.
    Parca si mai late?

    Din pacate NU sunt mai lungi, cel putin la Turda cu Mihalache, deci sigur NU vor incape doua tramvaie!

    Si sunt foarte MINIMALISTE: nu numai ca au disparut copertinele, dar la Turda cu Mihalache nu au nici bare / grilaje la margine!

    Borduri de granit? nu am remarcat, desi in fiecare zi traversez pe acolo, chiar daca nu iau tramvaiul!

  • hm

    Avem vești! Da, gropile s-au astupat! Cam în silă și-n batjocură… dar nu mai sînt.

    Peroanele au aceeași amprentă, dar cele vechi aveau un soi de platformă care le lărgea înspre tramvai.
    Nu-s gata, n-au gard, n-au copertină, iar asfaltul e compactat mizerabil, numai valuri.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>