despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

Matty: una pe zi

11 comments to Matty: una pe zi

  • Ando

    Cât entuziasm pe faţa ”iubitului” 🙂

  • Dan

    Matty era un pic misogin, cam ca toti barbatii din generatia lui. Femeile desenate de el afiseaza tot timpul o inocenta care mascheaza (superficial, uneori pervers) urmarirea unor interese egoiste. Dar cred ca era totusi o reflectare a vremurilor.

  • hm

    Da, e drept că era, e drept și că vremurile erau mai altfel…
    Dar și glumele s-au decolorat mult în toți anii pe care-i trăim.
    Dacă în ’80, în „Airplane!” putea să aibă loc dialogul ăsta între pilotul avionului și băiatul care vizita cabina:

    Captain Oveur: You ever been in a cockpit before?
    Joey: No sir, I’ve never been up in a plane before.
    Captain Oveur: You ever seen a grown man naked?

    … azi așa ceva ar fi de neînchipuit….

  • Ando

    @Dan:”Matty era un pic misogin”…păi să nu te apuce spumele când te pune “madam” să te duci după muştar cu …camionul ?

  • Nu ştiu de ce am impresia că în vremea cotelor de benzină şi motorină, cine lucra ca şofer (indiferent ce conducea, mai puţin troleul) era bine văzut şi mai făcea şi diverse comisioane pentru alţii (pentru şef, pentru unchi, pentru amantă, pentru soţie etc.)… chiar şi TVR, prin zâmbetele pe 16 mm mai prindea câte un camion ducând contabila la coafor.

  • hm

    ba bine că nu 😉

    Auzi, dar de ce nu e troleul și tramvaiul mai ieftin, ca bilet, decît autobuzul? Ca pe vremea de dinainte de Revoluție?

  • Şi tot apropo de curse personale cu vehiculul unităţii putem încadra şi faptul ce a condus la tragicul accident feroviar care a distrus locomotiva 060-EA-001. Locomotiva de manevră a staţiei Augustin -un LDH125 (80-0601) – a plecat să ducă acasă casiera gării, care locuia câţiva km mai încolo. Cum cursa nu era oficială, nu s-a putut face parcursul locomotivei, aşa că aceasta a plecat cu ,,depăşire ordonată” (deci pe roşu), fără ştiinţa IDM-ului. Evident, IDM neştiind de cursa locomotivei, a făcut parcursul unui tren rapid şi a anunţat şi staţia anterioară de parcursul făcut, astfel că rapidul nu a fost oprit. Rapidul a lovit locomotiva ce venea din sens opus la o viteză de 120 km/h – mecanicul şi ajutorul de pe LDH au murit, locomotiva 060-EA-001 a fost distrusă (a fost casată câteva luni mai târziu, iar numărul 001 a fost alocat unei locomotive ,,noi”, în fapt o cutie veche pe care au fost montate echipamente noi, probabil EA-009, în sensul că EA-009 a devenit EA-001 şi noua EA-931 a devenit EA-009, iar actualul 931 e un prototip ceva mai vechi, fost 060-EB-001, eveident ,,downgradat” la tehnologia unei locomotive EA). LDH-ul a fost reparat (!) şi o mai circula şi acum dacă o fi scăpat de conservările din perioada 2010-2011 (în 2009 mai circula). Alte surse spun că şi LDHul a fost casat şi înlocuit cu o locomotivă nouă.

  • Ando

    @Dr2005: ” Locomotiva de manevră a staţiei Augustin -un LDH125 (80-0601) – a plecat să ducă acasă casiera gării, care locuia câţiva km mai încolo.”
    Când a fost asta ?

  • Ando

    @Dr2005: Multumesc !

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>