|
||
despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul comentarii
fierbințiarhiva |
Matty: una pe zi11 comments to Matty: una pe ziLeave a Reply to Ando Cancel reply |
jos palaria!articolele noastre sînt preluate și de: |
Copyright © 2005 - 2024 Simply Bucharest vorbim despre…550
555
amintiri
ando
anii 90
arhitectura
blog
caricaturi
case cazute
C D Mocanu
civilizatie
cofetarie
comert
cultura
cumparaturi
fast food
fun
general
guest post
internet
istorie
magazine
masini
Matty
parcuri
patiserie
patrimoniu
plimbare
porcarii
porcarii imense
poze
presa
primarie
prostii
restaurante
semne bune
strazi
takeaway
timpenii
trafic
transport public
trezim copiii
una pe zi
urbanism
V V C
Log in Powered by WordPress & Atahualpa Se utilizează cookie-uri pentru o funcționare bună a site-ului. Datele colectate nu se folosesc pentru identificarea ori contactarea vizitatorului.accept Read More Privacy & Cookies Policy Privacy OverviewThis website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
|
Cât entuziasm pe faţa ”iubitului” 🙂
Matty era un pic misogin, cam ca toti barbatii din generatia lui. Femeile desenate de el afiseaza tot timpul o inocenta care mascheaza (superficial, uneori pervers) urmarirea unor interese egoiste. Dar cred ca era totusi o reflectare a vremurilor.
Da, e drept că era, e drept și că vremurile erau mai altfel…
Dar și glumele s-au decolorat mult în toți anii pe care-i trăim.
Dacă în ’80, în „Airplane!” putea să aibă loc dialogul ăsta între pilotul avionului și băiatul care vizita cabina:
… azi așa ceva ar fi de neînchipuit….
@Dan:”Matty era un pic misogin”…păi să nu te apuce spumele când te pune “madam” să te duci după muştar cu …camionul ?
Nu ştiu de ce am impresia că în vremea cotelor de benzină şi motorină, cine lucra ca şofer (indiferent ce conducea, mai puţin troleul) era bine văzut şi mai făcea şi diverse comisioane pentru alţii (pentru şef, pentru unchi, pentru amantă, pentru soţie etc.)… chiar şi TVR, prin zâmbetele pe 16 mm mai prindea câte un camion ducând contabila la coafor.
ba bine că nu 😉
Auzi, dar de ce nu e troleul și tramvaiul mai ieftin, ca bilet, decît autobuzul? Ca pe vremea de dinainte de Revoluție?
Şi tot apropo de curse personale cu vehiculul unităţii putem încadra şi faptul ce a condus la tragicul accident feroviar care a distrus locomotiva 060-EA-001. Locomotiva de manevră a staţiei Augustin -un LDH125 (80-0601) – a plecat să ducă acasă casiera gării, care locuia câţiva km mai încolo. Cum cursa nu era oficială, nu s-a putut face parcursul locomotivei, aşa că aceasta a plecat cu ,,depăşire ordonată” (deci pe roşu), fără ştiinţa IDM-ului. Evident, IDM neştiind de cursa locomotivei, a făcut parcursul unui tren rapid şi a anunţat şi staţia anterioară de parcursul făcut, astfel că rapidul nu a fost oprit. Rapidul a lovit locomotiva ce venea din sens opus la o viteză de 120 km/h – mecanicul şi ajutorul de pe LDH au murit, locomotiva 060-EA-001 a fost distrusă (a fost casată câteva luni mai târziu, iar numărul 001 a fost alocat unei locomotive ,,noi”, în fapt o cutie veche pe care au fost montate echipamente noi, probabil EA-009, în sensul că EA-009 a devenit EA-001 şi noua EA-931 a devenit EA-009, iar actualul 931 e un prototip ceva mai vechi, fost 060-EB-001, eveident ,,downgradat” la tehnologia unei locomotive EA). LDH-ul a fost reparat (!) şi o mai circula şi acum dacă o fi scăpat de conservările din perioada 2010-2011 (în 2009 mai circula). Alte surse spun că şi LDHul a fost casat şi înlocuit cu o locomotivă nouă.
@Dr2005: ” Locomotiva de manevră a staţiei Augustin -un LDH125 (80-0601) – a plecat să ducă acasă casiera gării, care locuia câţiva km mai încolo.”
Când a fost asta ?
21 august 1990
Un mic articol de presă de atunci: http://www.forumtrenuri.com/t1048p80-060-ea-001
@Dr2005: Multumesc !