despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

trecînd pragul nesimţirii cu Apa Nova

… citiţi:

La intrarea în cel de-al 10-lea an de activitate în serviciul capitalei, Apa Nova iniţiază campania aniversară „Tu faci Bucureştiul!”. Pe parcursul întregului an, o serie de evenimente lunare vor fi dedicate bucureştenilor, pentru a marca aniversarea unei companii legate în mod esenţial de viaţa oraşului.

Prima acţiune va avea loc mâine, 14 ianuarie, când reprezentanţii Apa Nova vor întâmpina locuitorii capitalei cu o băutură caldă.

Sub sloganul „Când ceaiul te încălzeşte, oraşul parcă-ţi zâmbeşte”, Apa Nova va oferi bucureştenilor aflaţi în staţiile mijloacelor de transport în comun, câte un pahar de ceai cald […] Totodată, pe lângă paharul de ceai, bucureştenii vor primi şi câte o carte poştală aniversară prin care aceştia vor putea transmite mesajul mai departe.

Prin campania “Tu faci Bucureştiul!” Apa Nova declară, împreună cu locuitorii capitalei, că fiecare cuvânt, gest sau acţiune contează pentru imaginea oraşului în care trăim.

„2010 este cu totul special pentru Apa Nova. Dorim să marcăm intrarea în cel de-al 10-lea an de existenţă prin evenimente lunare care să aducă frumuseţe plimbărilor zilnice ale bucureştenilor prin oraşul cu parfum de tei. Ne-am propus ca acest an să aducă plus valoare oraşului în care trăim prin campaniile pe care Apa Nova le dedică Capitalei, iar acest lucru este posibil doar cu implicarea bucureştenilor pentru că   « Ei fac Bucureştiul! » ” a declarat Bruno Roche, Director General, Apa Nova.

Apa Nova a iniţiat de-a lungul activităţii sale în capitala României numeroase acţiuni dedicate bucureştenilor, cea mai importantă campanie de acest tip fiind APA NOVA PENTRU BUCUREŞTI – o campanie socială de advertising care s-a desfăşurat în 2007 în Bucureşti, cu rolul de a trezi în locuitorii capitalei un sentiment de apartenenţă la oraş. [comunicatul de presă, aici.]

Asta se-ntîmplă în oraşul cu parfum de tei care duhneşte a gură de canal.

Nesimţire? Puţin spus! De ce naiba nu vă dedicaţi capitalei şi astupaţi gropile făcute de voi?

De ce naiba nu vă dedicaţi capitalei şi… ieftiniţi metru’ cub de apă?

6 comments to trecînd pragul nesimţirii cu Apa Nova

  • io nu po’ sa’mi fac dimineata ceai decat daca las apa rece sa curga ca la vreo 5 minute. de galbena ce se afla. probabil ca de aici initiativa apeinova.

  • Eu nu sunt de acord.

    Apa Nova poate nu este cea mai eficientă, cea mai organizată, cea mai bună bla bla bla firmă, dar știu din experiență că, cel puțin la nivelul conducerii, este foarte open mind și se implică destul de fain în viața comunității. Iar o particică din profitul ieșit din metru cub de apă se duce în campanii de educare a copiilor, în inițiative culturale și multe alte părți.

    Iar domnul Bruno Roche este un tip de nota 10. Parol.

  • hm

    @Lucian: Apa Nova nu e cea mai ineficientă firmă de servicii publice din Bucureşti; RADET o bate de departe.
    Şi da – prin CSR se pot face lucruri grozave; şi se fac.
    Acuma, cît din CSR e PR şi cît deduceri de taxe, nu contează – importante sînt lucrurile bune realizate.

    Dar nu şi prin campania asta.
    La fel ca şi cea de-acum trei ani, cea cu tăbliţele stradale, mă enervează, cred că e deplasată.
    Nu vreau să mă facă Apa Nova să-mi iubesc oraşul.
    Vreau ca Apa Nova să-mi respecte oraşul.
    Poate să-nceapă cu clientul din mine, ca să zic aşa.

  • daiana

    mie imi place initiativa. in general campaniile apa nova sunt bine inspirate. cat despre calitatea serviciilor, e drept ca mereu sunt probleme cu gropile, dar nu e nevoie sa exageram. asa puncte negre gasim la toata lume…ca si eu gand ma gandesc cat am platit gazele luna asta….cat despre apa galbena, asta se datoreaza tevilor blocurilor, iar aici trebuie sa intrebam mai degraba pe domnu’ administrator de bloc cum sta treaba.

  • hm

    Ei, culmea-culmilor nesimţirii ar fi fost ca RADET, de exemlpu, să fi făcut campania asta!
    Şi eu chiar am încredere în apa potabilă din Bucureşti.

Leave a Reply to radu Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>