despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

pana prostului de călător

… în imagine vedeți așa:

  1. un tramvai 1 cu călători – în dreapta – care a fost oprit în mers și pus să aștepte.
  2. un camion care a tractat tramvaiul din stînga
  3. tramvaiul din stînga – defect – care a fost tractat, adus de pe alt traseu – 46.

Camionul a tractat tramvaiul care se defectase pe alt traseu și l-a dus în apropiere de joncțiunea cu linia principală – linia 1, o linie vitală a Capitalei – și a așteptat să vină un tramvai cu călători, pe care l-a oprit. Apoi, camionul cu tramvaiul defect a tras în spatele tramvaiului cu călători. Camionul a plecat și tramvaiul cu călători a legat tramvaiul defect, ca să-l ducă la naiba să-l ia.

Pentru numele lui Dumnezeu Înalt-prea-sfîntul, e ceva aici ce nu se leagă. De ce n-o fi tractat camionul încă juma’ de kilometru tramvaiul defect, pînă la primul depou? De ce a fost blocată – la ora de vîrf a serii, cînd toți oamenii se duc acasă – circulația liniei 1?

Nu pricep și pace. Poate Regia de transport judecă treburile astea după mintea ei tîmpită, dar pe mine – pe călător – asta nu mă ajută; nu mă ajută, nu mă ajută deloc.

8 comments to pana prostului de călător

  • Dan

    Azi si maine e deviat 32-ul si am sub geam statia de unde se suie oamenii in autobuzul naveta spre centru, care evident ca nu prea face fata, nu ca ar avea vreo frecventa cat de cat apropiata de a tramvaiului.

  • hm

    Schimba sinele la Chirigiu. Curios cum o să arate la final.

  • Dan

    Acolo in intersectie scot incrucisarea pusa acum vreo 10 ani la modernizarea liniei, cand era plan sa mute linia de pe Trafic Greu inapoi pe traseul istoric pe Panduri/Vladimirescu/Viilor. Nu sunt sigur ca se poate face doar in 2 zile de munca, dar vedem. Eu zic ca vor mai inchide linia macar o data vara asta fiindca s-a lasat fundatia sinelor chiar la inceputul coborarii spre centru, acolo in intersectie.

  • Camionul ăla nu încape pe linia de tramvai din Pasajul Victoria. Probabil după pasaj a venit iar camionul şi a băgat vagonul în depou sau o fi ieşit de acolo vagonul de manevră să îl preia.

  • hm

    Dacă nici în lărgămantul ăla nu încape un amărât de Dac, zău așa…

  • PaulIP

    Vazui mai demult niste Unimoguri cu 4 roti de cale ferata; 2 in fata rotilor din fata, si celelalte in spatele rotilor din spate. Dintr-un buton, osiile de CF se coboara/ridica. Ce utile ar fi astfel de masini la tractarea tramvaielor cazute!
    Era sa uit: RATB are un asemenea utilaj, doar ca e folosit pe post de aspirator al gunoaielor de pe linia lui 41.

  • Pe sensul spre Victoriei nu încape: https://www.google.ro/maps/@44.4522142,26.0839043,3a,75y,135.18h,67.53t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgvA8guqQFqNpYanq_R9nhg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    Şi nici camioanele Iveco de la Secţia Linii – prevăzute şi cu roţi de tramvai – nu se încadrează în gabarit.

  • daaa, a fost foarte haios aseară să circul cu 632-ul… cam 3,5 km în linie dreaptă, Sfânta Vineri-Liberty Mall, dar vreo 7-8 km pe traseul lui.

Leave a Reply to PaulIP Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>