E atît de simplu să te iei de reclame, de ambalaje, de prezentările unor produse, că de multe ori nici nu merită. Azi însă am o curiozitate. Daţi-mi voie să citez:
Tehnologia modernă de gofrare face hârtia igienică mai consistentă şi mai fină: la contactul cu pielea dăruieşte o mângâiere uşoară şi catifelată.
Mare varietate de culori şi parfumuri pentru a se adapta la toate exigenţele şi gusturile clienţilor. Rafinatul decor floral alb sau în nuanţe deschise cu modele ton pe ton pentru o mai plăcută estetica a produsului.
Uite că nu vreau să fac glume proaste. Uite că înţeleg că e greu să-ţi promovezi hîrtia igienică pe care-o produci. Da’ uite că nu-nţeleg un lucru – şi anume:
… care-i treaba, bre, cu decoru’?
Ca să zic aşa, ştiam că ieşirea în decor e… altă chestie.
Slabut. Sa vezi ce misto sunt reclamele pentru un produs ce se lupta cu niste scurgeri vaginale. Geagyky!
Au gresit si ei. Se mai intampla. Nu trebuia sa scrie decor ci de cur. Se leaga, nu?