despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

7 mașini vechi LXXVIII

… vremea-i pentru episodul 78, pe care-l deschidem cu niște frumuseți în mișcare. De unde vin? Unde s-or fi dus? Cin’ să știe…

Toate-s frumoase, dar micul Nash Metropolitan din pozele de pe urmă face toți banii, zău așa.

Găsim și la noi dintr-astea!

Ando a dat peste toate, să fim drepți. Și peste Mustang, și peste Fiatul 124 Spider de mai jos:

 

… ce mai jucărie fîșneață au scos italienii din lada ceea pătrățoasă de 124! Și – cu toate că-i cam frig pentru cabriolete – mai vedem înc-o șmecherie italienească, o Alfa:

Tot roșie, tot de la Ando; mergem mai departe cu o mașină banală – și ea roșie:

E aproape Cielo – e Daewoo-ul Racer; practic, versiunea aproape neschimbată a ultimului Opel Kadett. Modelul a venit la noi cam prin ’93-’94 și ca taxi – iar mașina din episodul de azi se ține pe picioare și acum: e ceva!

Am făcut și eu ceva: am pozat un frate mai mare de-al ei: un Espero decăzut:

… și-un Trabant combi de pe la sfîrșitul producției, sclivisit cît s-a putut de mult; dar și unul – cărăuș nevoie mare – găsit de Boemul.

(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)

Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.

4 comments to 7 mașini vechi LXXVIII

  • Ando

    Nash Metropolitan…Şi noi râdeam de Trabant 🙂

  • Comparaţia dintre Nash Metropolitan şi Trabant e ca şi cum ai zice că Logan e tot ca un fel de Megane RS 😀

  • Ando

    @Nautilus: Ma refeream, exclusiv, la aspect!Dupa mine, ambele sunt boccii. Vremurile scurse si nostalgiile noastre le-au facut…simpatice.

  • mrpuf

    @Nautilius: Trabantul (P50-ul original, produs ca si Nash-ul, la sfarsitul anilor 50) a fost chiar avansat: motor transversal, tractiune fata, caroserie usoara si rezistenta din material compozit, performante bune pentru ce rula in Europa vremii respective si era si la indemana maselor. Faptul ca a fost produs cu prea putine modificari pana in anii `90 e o alta chestiune. Nash-ul era mai conventional, avea mai multe probleme tehnice (primele generatii) si nici pe departe asa economic. Ceea ce oricum nu e relevant, au apartinut unor lumi diferite. 🙂

Leave a Reply to Ando Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>