(vaca, de aici)
(vaca, de aici)
despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul |
da, avem brand de ţară(vaca, de aici) 5 comments to da, avem brand de ţarăLeave a Reply to Promovarea potenţialului turistic | de Iulian Tatar Cancel reply |
articolele noastre sînt preluate și de: |
Copyright © 2005 - 2024 Simply Bucharest Log in Powered by WordPress & Atahualpa |
:)))
da’ vaca e totusi prea curata si nu se vede nicio conserva langa gard, nu flutura nicio punga in sarma gardului iar in crengile din fundal nu e infipta nici o butelie de plastic de 2,5 litri pusa acolo pentru ca prietenii ar sti de ce :))
E un logo foarte bun, cu rezultate vizibile. Rezultatele se vor vedea negresit in spatele vacii.
vorbeşte frumos de doam…
… a, am înţeles 🙂
Am observat că blonda de la ministerul turismului face confuzie între brand şi logo.
Brandul e cam acelaşi lucru cu renumele, faimă(adică se câştiga în timp, ani, mulţi ani uneori)
Brandul e o chestie intangibilă pe care nu poţi pur şi simplu să o lansezi.
Logo-ul e o interpretare grafica reprezentativă pentru un produs pe care îl vinzi.
Logo-ul poate fi schimbat în fiecare an sau în fiecare 2-3 luni, în funţie de câte datorii ai în campania electorală.
Marile companii îşi schimbă logo-ul foarte greu, deoarece e un element de identitate vizuală bazată pe brand (faimă, renume). Acest element, logo, poate să-ţi aducă falimentul dacă îl schimbi atunci când nu trebuie.
Da, logo pentru o ţară nu e nicio problemă să-l schimbi în fiecare an. Problema e cu brandul, acela există indiferent de câte logo schimbi. Brandul poate să fie bun sau poate să fie rău. Adică: brandul (renumele, marca) poate să aducă bani sau poate să nu aducă bani.
Conform statisticilor, s-a văzut că brandul România e foarte slab, turişti pe bune nu avem decât câţiva rătăciţi în căutare de fetiţe vesele. E o soluţie să organizăm turism se xual pe bune în România? Cred că e mai greu de cât turismul normal în care se vede clar că nu evoluăm.
[…] de aici Citește mai multe din Uncategorized Apasă aici pentru a […]