despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

Centura închisă între Chitila şi Carrefour Militari

Ştiţi că inelul de centura n-a fost niciodată închis complet. Între Chitila şi Mogoşoaia se lucrează de-abia acum la construirea şoselei. La Mogoşoaia se va face un pod şi la Chitila se va lega actualul pod (peste calea ferată) de podul care va traversa şoseaua Chitilei. În fine – se lucrează, şi pentru că nu există alte variante, traficul se închide între Carrefour Militari şi Chitila (bănuiesc, totuşi, că poţi merge înspre Dragomireşti şi Chiajna).

Ca să fie totul clar, Compania de drumuri-şi-aşa-mai-departe a dat un comunicat cu rutele ocolitoare- care se vrea foarte precis şi la obiect în felul lui:

pentru relatia DN7- A1

Circulatia se va desfasura deviat, pe traseul Centurii Bucuresti (C.B), în directia intersectia Centurii Bucuresti cu DN1A, C.B.. cu DN1, C.B. cu DN2, C.B. cu DN3, C.B. cu A2, C.B. cu DN4, C.B. cu DN5, C.B. cu DN6, C.B. cu A2 [mă rog, aici trebuia să fie A1, da’ treacă!].

pentru relatia autostrada A1 – DN7

Circulatia se va desfasura deviat pe traseul Centurii Bucuresti (C.B) în directia intersectiilor: C.B. cu DN6, C.B cu DN 5, C.B. cu DN4, C.B. cu A2, C.B cu DN3, C.B cu DN 2, C.B cu DN 1, C.B cu DN1A, pe DN1A pâna la intersectia cu DN7.

Clar.

Adică vrea să spună că tre’ să ocoleşti tot oraşul Bucureşti, pe centură.

(În traducere – DN1A e şoseaua Bucureşti-Ploieşti ce merge prin Buftea, DN2 e şoseaua spre Urziceni, DN3 e spre Slobozia, DN4 e şoseaua spre Olteniţa, DN5 e şoseaua spre Giurgiu – şi DN6  e şoseaua spre Alexandria)

Cum era să fi avut acum o legătură Centură – calea Giuleşti şi încă una calea Giuleşti – şoseaua Chitilei, să deviem doar vreo 4-5 kilometri traficul, ă?

3 comments to Centura închisă între Chitila şi Carrefour Militari

  • e ceea ce spun eu in teoria mutarii garii mai catre triaj. ar fi fost o legatura mai usor de creat apoi pe la Piata Chibrit spre Giulesti si mai departe spre zona Militari – Chiajna undeva daca se dezactivau liniile CF …
    inainte de podul de la Chitila relatia peste calea ferata se facea pe la o bariera. drumurile inca mai exista iar traficul feroviar este cu mult mai modest. nu zic sa se reia traficul de bariera dar acolo s-ar mai cere un podet pentru uzul local caci podul actual nu o sa mai fac fata in scurta vreme ca sa asigure si iesirea celor din vechiul cartier CFR (“cartier” se si cheama) din Chitila. Iar starea podului este jalnica si nu stiu daca au trecut 5 ani de cand a fost refacut (in sensul ca nu mai tin minte exact ultimul santier de reabilitare care a fost destul de recent totusi). Legatura care se face acum pentru centura pare o gluma caci era – zic eu – necesar sa se mai faca un pod alaturi de cel actual in asa fel incat fiecare dintre ele sa preia un sens de trafic caci altfel se va vedea ca o sa fie insuficient. parerea mea – cum se spune!

  • hm

    eu ma gindesc ca gari cum ar fi basarab ar trebui sa fie folosite pentru liniile de distante scurte, linii pe care sa circule trenuri dese…
    gara de nord e tardiv sa o mutam si am auzit si destule argumente in favoarea garii centrale.
    daca vreodata se va recladi transportul feroviar, Gara de Nord nu o sa faca fata.

    sint si eu curios cum o sa fie traficul cu podurile astea de la Centura.
    Si ar fi grozav sa mai functioneze o trecere la nivel in Chitila

  • mike

    Da, foarte clar genul ăsta de comunicate, pentru un robot.
    La fiecare anunţ de genul (poliţia, ministerele şi presa de cele mai multe ori) anunţă extrem de sec, conţopistisc, o înşiruire de litere şi numere fără sens pentru marea majoritate a şoferilor sau pietonilor.
    Genul de anunţ Făcut de Mega compania de drumeaguri,borduri şi alei naţionale, ar putea să fie însoţit de o hartă sau o schema (cât mai lizibilă) cu repere clare pentru orice dobitoacă contribuabilă la buget.
    Recunosc, sunt limitat, uneori am nevoie de hărţi că să parcurg un traseu. Ok, am primit o listă de litere şi cifre : DN X, DJ 16 CU CB FÂS, şamd. Chiar trebuie să stau eu cu pixul pe hartă şi să descifrez integramele şi questurile lansate de aceşti geniali.
    Le este chiar atât de greu să facă naibii o hartă online care să fie updatata în FIECARE ZI de un omuleţ care să stea zilnic pe server? sau măcar puse nişte poze cu schemele de ocolire, date care sa poate fi preluate de presa si transmise dobitocelor.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>