… una din cele mai interesante mișcări din transportul nostru public local a fost pornirea, în sfîrșit, a liniei inelare 1 pe traseul său mare – pe Olteniței, pe la BIG, pe Văcărești-în-jos și – mai apoi – pe Mihai Bravu și tot așa.
Un lucru bun – deși s-or găsi destui cîrcotași care să spună că tramvaiul ăsta cară aer, nu oameni, pe anume părți din traseul său.
Dar, p-onoarea mea, de ce să ne plîngem de multitudinea de linii care aleargă pe Trafic Greu? Călătorii trag folos.
Mie-mi place și merg cu 1 de fiecare dată cînd am nevoie s-ajung din Rahova-n Victoriei.
Și merge bine – relativ bine – în continuare; în sensul că nu merge mai prost…
Cu același drum, s-a reînființat linia 34 – nu credeam că se va mai întîmpla asta. Mă bucur să revăd 34-l din nou în București după șase ani de absență, mai ales că merge și el binișor din ce văd.
Știți? În condițiile actuale – cu toată lipsa de vagoane pe care-o resimte orașul nostru și, mai ales, cu rețeaua nepotrivită ce cauzează trasee ciuntite – cam atît se poate.
Da; e puțin – e prea puțin: știu.
Au dat drumul şi la tramvaiul 19 care circulă chiar pe “înţepenita” de ani de zile stradă Liviu Rebreanu. Şi la tramvaiul 55 pe Şos Pantelimon, adică de la Granitul la Sf. Vineri.
Nu prea am treabă cu Pantelimonul, așa că nu pot să atestez.
Despre 19, pot doar să îmi aduc aminte, că pe vremuri, venea prost. Foarte prost : înțeleg că și-a păstrat tradiția.
Eu nu pricep. Acum 1 circula doar dinspre Victoriei spre Rahova?
Da, invers se cheamă 10.