După cum știe orișicine, ne pasă din ce-n ce mai tare de chestiunile care fac rău Pămîntului.
Reciclăm; încercăm să ne folosim de puterea vîntului, de căldura Soarelui; plănuim să ne-ncărcăm mașina la priză – nu la benzinărie.
Toate mașinile noi, ca să consume mai puțin și să polueze la fel de puțin, vin cu fel de fel de îmbunătățiri. Bunăoară, cînd stai la semafor, motorul se-oprește. Deja – asta – nu mai e demult o noutate.
Și, în toată întrecerea asta planetară, cineva șade toată ziua cu mașina pornită. Consumînd, poluînd.
Este vorba de mașinile Poliției Rutiere.
Motoarele mașinilor Poliției Rutiere nu se opresc, chiar mașinile cînd stau pe loc. Și stau pe loc destul! Uneori cu orele!
Nu-i vorba de-ntrebarea „de ce stau mașinile pe loc” – o avea Poliția socotelile ei, altcîndva și altcineva să le deslușească!
Nu-i vorba de-ntrebarea „de ce stau polițiștii rutieri la căldurică” – știm de mult că nu-i rost nici de corectitudine, nici de egalitate!
Întrebarea e: de ce, în lumea asta în care toți – dar toți! – ne preocupăm de pericolele poluării și de păstrarea rezervelor Pămîntului, Poliția noastră arde gazul de pomană?
Si de ce jandarmii au camioanele si dubele alea cu motoare diesel atat de uzate incat te sufoci daca treci pe langa ele !?
Pentru că sunt motoare ROMÂNEȘTI 😀
ar putea fi cu licenta WW … https://pozedecat.wordpress.com/2017/10/04/cel-mai-golf-gti/
mașina nemțască n-are nevoie de service!