despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

de ce autobuzele nu trag în stație?

… aș vrea foarte mult să-nțeleg la ce mai ținem stațiile de autobuz și de troleu, dacă-n primul rînd cei care nu le respectă-s taman șoferii de autobuz și de troleu.

Înainte să sărim în sus precum că „tot bucureșteanul parchează ca un mitocan în stații”, ar fi cuminte să privim cu atenție și să ne dumirim că cei care parchează aici sînt excepția: majoritatea covîrșitoare a bucureștenilor respectă regulile. Altminterea am ajunge cu adevărat să ne dăm în capete unii altora.

Să ne-ntoarcem la chestiune…

Nu-nțeleg de ce șoferii de autobuz și de troleu nu fac stație acolo unde-i stație, în alveola special construită pentru stație. Nu-nțeleg de ce fac stația pe șosea, pe banda-ntîi.

Da, îi cred că li-i greu să iasă din alvelolă și să se-nscrie apoi din nou în trafic.

Dar nu mă interesează.

E un motiv pentru care stațiile astea s-au făcut cu alveolă, acolo unde a fost loc: motivul e ca oamenii să stea feriți, departe de trafic, să stea pe trotuar.

Și șoferii R.A.T.B. își bat joc de oameni, punîndu-i să țopăie pe stradă fiindcă nu se sinchisesc să tragă autobuzul în stație.

Las-că am văzut în alte țări, cu apa mai caldă, cum șoferii fac stație la marginea bordurii, pentru ca oamenii să nu se chinuie să facă pași mari pe prima treaptă.

2 comments to de ce autobuzele nu trag în stație?

  • Cristian Ioan

    PENTRU CA NU AU LOC!!!
    Nu, nu pot sa generalizez, dar azi-dimineata, in statie la Mall Vitan, PRIN EXCEPTIE era liber in zona refugiului, asa ca 123 a putut sa traga acolo, si ne-am urcat.
    Deobicei banda dinspre Mall este ocupata de taxiuri si alte autoturisme, asa ca autobuzul operest in strada si trebuie sa mergeam acolo, si mai si blocheaza circulatia cat coboara si urca oamenii!

    Iar in statia lui 112 de vizavi de gura de metrou Aurel Vlaicu, stationa un taxi galben, care a plecat exact cand sosea autoubzul!

  • Alveolele ăstea sunt o porcărie comunistă, făcută cu ideea de a lăsa virgin cursul traficului, dar tot asta firesc că face sens doar în capul creț al infinerilor de trafic.
    În oraș nu faci alveole, în oraș este foarte puțin spațiu și să-l irosești pentru prostii automobilistice este un anacronism. Nu mai zic de partea practică:
    1. Manvevra aia consumă mult timp, iar asta cu ieșirea din alveolă…
    2. Iarna alveola este greu de deszăpezit și devine un lac, sau patinuar, iar în sezon mai cald acolo avem doar lacuri.
    3. Acum Bcuurețtiul este sat fără câini la parcare, deci orice alveolă devine parcare în spic.

    În lumea aia vestică, la care mai nou din câte văd nu mai aspirăm, acolo se face invers, se face stație care iese la nivelul primei benzi.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>