despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

părerea mea

Ca să ne rîdem de incompetența autorităților bucureștene, aflăm că noile autobuze, pe lîngă toate celelalte bube cunoscute – că sînt turcești, că sînt albastre, că au roți, motor și geamuri – mai au una: cică șoferii cu burtă n-au loc pe scaun, la volan!

Cine-și aduce aminte că acum vreo cinci ani de zile s-au adus niște trenuri noi de metrou? După ce-au fost măsurate vagoanele mai bine, meșterii s-au apucat să mai taie din peroane.

Să vedem de unde tăiem acuma.

13 comments to părerea mea

  • Ando

    Din volan 😀 😀 😀

  • dragos b

    Da, da, să le pună manete ca la tramvai!

  • hm

    dacă-i șoferul cît tramvaiul 🙂

  • bogdan

    mai sunt si alte probleme la ele: https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22825661-probleme-autobuzele-otokar-soferii-mai-corpolenti-nu-incap-scaun-primaria-spune-producatorul-rezolva-toate-problemele-cheltuiala-lui.htm

    – nu sunt prevăzute cu stopuri în spate, partea de sus. Acestea sunt doar jos, vizibilitatea fiind mai redusă;
    – nu au acel buton de oprire a autobuzului atunci când acesta stă la stop, apoi pornire cu accelerația, așa cum au autobuzele vechi;
    – autobuzele nu au manetă retarder la volan;

    Se vede lipsa de experienta sau caietul de sarcini facut cu dedicatie al celor de la primarie.

  • hm

    Ghinion!
    Au stopuri sus.

  • Cristian Ioan

    Problema este serioasa!
    Eu sunt supraponderal, dar nu simt nevoisa sa stau pe scaun in STB sau Metrou, ca doar la service stau destul, zece ore pe zi! Si acasa, in fata televizorului.

    Insa daca scaunele erau inguste PENTRU CALATORI, nu era mare bai, dr soferul trebuie sa coduca autobuzul cu pasageri mulet ore in sir, prin traficul bucurestean, scaunul incomfortabil este o deficient serioasa!

    Imi amintesc bine de trenurile de metrou “prea late”, dar raspunsul official al Metrorex a fost ca de vina sunt TOLERANTELE peroanelor statiilor facute pe vremea lui Pingleica, si BALANSUL vagonului cand intra in statie …

    • De vină nu a fost balansul vagonului, de vină au fost peroanele făcute la ochi în perioada comunistă. Când s-a făcut caietul de sarcini pentru metrouri, s-a cerut ca trenurile să fie conforme cu STAS-urile şi instrucţiile după care e făcută reţeaua. Aceleaşi isntrucţii care zic clar că nu se vor amenaja peroane în curbă. Faptul că Bombardierele nu au avut probleme a fost un simplu noroc.

  • hm

    În general, se spune că lumea e pîndită de pericolul obezității, așa că s-ar putea să fie la un moment dat cazul să se revizuiască anumite standarde legate de scaunele de pasageri, capacitate de transport șamd.

    (Aș face un top al incomodității scaunelor din mijloacele de transport, pe primul loc sînt scaunele din tramvaiele fabricate de URAC care circulă pe linia 1, apoi celelalte de prin V3A-uri, cele mai comode rămîn după 40 de ani cele din Tatre; la trolee și autobuze sunt bune. Să mai zic că nici în Vest locurile pe scaune nu sunt primordial COMODE, ci mai degrabă austere și gîndite să ajute fluxul călătorilor și capacitatea de transport)

  • dragos b

    BBC: A ban on junk food advertising across London’s entire public transport network will be introduced next year.
    Under the scheme, posters for food and drink high in fat, salt and sugar will vanish from the Underground, Overground, buses and bus shelters.
    London Mayor Sadiq Khan has said he wants to tackle the “ticking time bomb” of child obesity in the capital.

  • HM

    Alde Khan ăsta arată de parcă nu-i place să mănânce nimic.

  • Reglarea bordului la un Otokar: https://www.youtube.com/watch?v=L8bYbVarC2U
    Pare destul de gras şoferul francez.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>