despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul



arhiva

interesant!

… nu-ş ce se întîmplă cu Regia de transport de ceva vreme-ncoace, dar face mai multe lucruri bune decît eram obişnuiţi.

Laud din toată inima prelungirea liniei de autobuz 163 pînă la Rosetti!

O legătură Giuleşti-Sîrbi>Giuleşti>Plevnei>Kogălniceanu>Universitate>Rosetti e ceva grozav.

Dar nu doar asta mi-a atras atenţia, ci justificarea Regiei:

la solicitarea Primăriei Sector 6

Aha, deci! o Primărie de sector poate – dacă vrea – să ceară Regiei înfiinţarea sau modificarea unui traseu!

Păi, atunci, la treabă, primarilor! Ascultaţi-i pe cetăţenii din Ghencea! Ascultaţi-i pe cei din Rahova! Ascultaţi-i pe cei din Pantelimon!

Luptaţi-vă pentru oamenii voştri, pentru ceea ce-şi doresc: transport civilizat, legături cu centrul!

12 comments to interesant!

  • Ando

    Eu profit de acest post ca sa fac cateva propuneri “simple” pt RATB :
    – unificarea statiilor autobuzelor 133 si 135 la Foisorul de Foc-
    in sensul aducerii lui 135 in statia din fata spitalului ;nici acum nu am inteles de ce sunt decalate !

    – mutarea cabinei de bilete si abonamente din statia Pta. Charles de Gaulle ( cea pe directia Arcul de Triumf )-de exemplu e un spatiu la nici 15 m, pe coltul strazii circulare unde era un chiosc de difuzarea presei ;pozitia actuala a acestei cabine pe un trotuar ingustat de gardul santierului (care stagneaza de cativa ani deja !) creeaza o adevarata “strunga” pt. ca este asezata si in dreptul unui stalp- asa ca trebuie sa treci obligatoriu pe carosabil ca asa ocolesti pe cei care stau la bilete ;
    chiar nu a vazut nimeni de la RATB aglomeratia de acolo ?

    – desfiintarea statiilor Vasile Lascar -pe directia Casa Presei, respectiv Dr.Grozovici (pe directia opusa) pt. autobuzele 330 si 335 ; aceste statii intermediare au fost create acum vreo 4 ani cand se lucra la linia de tramavai si acesta era suspendat ; la ora actuala, ele sunt complet inutile fiind situate fiecare la nici 300 de metri fata de vechiile statii( mai ales ca tramavaiul si-a reluat demult circulatia ).Adica sunt opriri inutile ale autobuzelor respective care blocheaza astfel, suplimentar, circulatia pe Stefan cel Mare si asa foarte aglomerata ziua.
    Sunt, asa cum spuneam, cateva chestii simple,care nu necesita bani ci putin “spirit gospodaresc ” !

  • hm

    ehe… 133 si 135 au rămas aşa nici nu mai ştiu de cînd la Foişor. Nu-mi mai aduc aminte de ce sînt decalate.
    am mai scris despre staţii:
    http://www.simplybucharest.ro/?p=3026

  • Prietene, îmi pare rău că-ţi stric bucuria. La RATB bate vânt de grevă! Nimeni nu i-a anunţat pe şoferi că trebuie să lucreze pe traseele de noapte. România, de!

  • hm

    beleaua mare e că s-au desfiinţat – cu ocazia asta – autobuzele care-i duceau pe şoferi noaptea la şi de la autobaze…
    neoficial aflu că deja s-au retras de pe trasee o parte din tramvaiele depourilor Bucureştii-Noi şi Dudeşti, troleibuze de la Vatra Luminoasă şi Bujoreni şi autobuzele de la autobazele Titan şi Ferentari.
    se pare circulă autobazele Floreasca şi Militari, depourile Alexandria şi Victoriei…
    Asta e situaţia la ora 16.

    aşteptăm cu interes evoluţia evenimentelor.

  • hm

    update: Depourile Alexandria şi Titan retrag tramvaiele, autobaza Floreasca retrage autobuzele.

    Dap – e grevă generală.

  • hm

    … şi călătorii fac insolaţie în staţii.
    de ei mi-e cel mai milă!

  • Dumnezeule! Vai de nervii lor! Dar, sincer, genul ăsta de management: “Faceţi aşa, că aşa vrea pula mea!” este sursa tuturor relelor. Ce-l costa pe ciumetele-şef de la RATB să se pună de acord cu pălmaşii? Nimic! Dar el e masculul alfa! Ei bine, trebuie să mai existe şi o haită, în spatele lui. Deocamdată haita i-a spus “pa!”

  • hm

    în schimb Criţ n-a uitat să iasă la televizor şi să pomenească de salariile ‘nesimţite’ ale şoferilor.

    Trebuia să ştie că vor fi nemulţumiri mari, trebuia să negocieze, trebuia să cheme Primarul.
    Vede-l-aş zburat, că nu poţi lăsa oamenii uitaţi prin staţii la 35 de grade.

  • Nu cred că a lăsa călătorii în staţii e cea mai inteligentă ripostă. Dar probabil nu le-a trecut nimic altceva prin cap. Şi asta e semn că nici în liderii lor de sindicat nu au încredere. De unde se vede că păstrarea păcii sociale nu este un moft. Dar pentru a înţelege asta trebuie să te şi ducă mintea. Pe flăcăul ăla, Criţ, nu-l duce. A turnat gaz pe foc.

  • hm

    nu, nu prea mai au încredere nici în sindicatele lor. În plus, sînt şi vreo 5-6 sindicate în toată Regia.
    Dar acum, vina este exclusiv a lui Criţ – şi gata.

  • florin

    Se pare ca nu numai o primarie poate cere infiintarea unei linii de transport in comun.Daca esti un ”om de afaceri”prosper,cu greutate si cu propriul city,poti cere o linie de autobuz pt.tine.Este cazul liniei 331bis,care circula pe relatia Lahovari-Petrom City.Ca pe acolo mai trec si 112,148 si 149(chiar daca ultimile doua au statut de zvon)nu are nici o importanta.Daca 112 si-ar fi reluat traseul initial ce trecea pe str.Coralilor atunci ar fi fot acoperite si latura de nord cat si cea de vest a complexului Petrom City.Dar de,banii ”vorbeste”.

  • hm

    bine, de complexurile comerciale şi imobiliare au făcut dintotdeauna presiuni pentru trasee dintr-astea.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>