despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

I are building Pipera bridge!

Dacă nu ştiţi cine este I. R. Baboon, mare păcat.

Baboon nu-i doar un maimuţoi rău, prost, invidios şi gălăgios – Baboon este şi descrierea oricărui om politic pe care l-aţi văzut vreodată.

Şi Primarul nostru este un soi I. R. Baboon; doar că maimuţoiul din desenele animate ne face să ne rîdem. Oprescu – nu.

I. R. Baboon, cînd are ocazia, e un arhitect şi un constructor de elită:

Oprescu nu e mai prejos. Autostrada sa suspendată prin tunel l-ar face pe I. R. Baboon să-şi bîţîie fundul roşu de mîndrie.

Iată ultima ctitorie bucureşteană – Pasajul Pipera, fără bretele de acces din Şoseaua Barbu Văcărescu şi fundătura Calea Floreasca! E gata de ceva vreme; şi fiindcă a-nceput, pe naşpa, campania electorală – hai să inaugurăm, nu-i aşa?

Pozele sînt de la Florin – mulţam!

17 comments to I are building Pipera bridge!

  • florin

    Cretinismul acestei lucrari poate fi masurat doar vazand-o pe viu!Oare cine o fi facut proiectul? Bag sama ca al cu Popandaul! Sau poate al cu piciorul-mana din Scanteii!!!!

  • Can am ajuns in Franta cu masina la inceput ma agasau “rond-point”-urile omniprezente. Pe urma mi-am dat ca e solutia cea mai desteapta avand in vedere ca este si foarte ieftina. Adevarul este ca aceasta pasarela are totusi o utilitate – se creaza niste locuri de parcare acoperite si la umbra sub ea. Si mai creaza un “avantaj”: cand vrei sa te duci la mama dracului sa-ti rezolvi cu permisul, talonul si ce mai trebuie, daca ai ghinionul sa ajungi dinspre Baneasa nu ai cum sa faci stanga decat ilegal, printre plase sparte sau facand un stanga-mprejur chinuit dupa ce iesi de sub artera zburatoare. E cu cap.

  • Dan

    Pentru intrarea la “permise” se coboara frumos podul apoi se merge pe varianta pe sub celalalt pod, pe unde o iau autobuzele spre autobaza adica. Doar ca in loc sa intram in autobaza sau sa trecem bariera ne intoarcem frumos – cum ar veni la 180 de grade. Zi ca nu e simplu!

  • @HM: l-am auzit azi pe Vanghelie la inscrierea in cursa electorala la 5: “…intotdeauna nu voi uita niciodata … ” :)))
    Superb sau ce? :))

  • hm

    invidia vorbeşte 😉
    şi-l am şi pe Garcea catindat…. ””SSSSSEARAAA!

  • Sa stii ca sunt invidios 🙂 Taramul oportunitatii e la tine, uite la mine cat s-au scremut sa aleaga un candidat demn sa-l infranga pe Poteras 🙂
    Dar ai vazut ca s-a inaugurat Lupoaica cu imparat de la MNIR? De acum e oficial, avem pe Marcus Pulius Nerva Traian …

  • Deci, astia au infundat Calea Floreasca 🙂 … Foarte frumos … Maine ma duc sa ma dau cu masina pe ea. Si sa va spun un secret: pasajul a fost facut pentru Becali … sa mearga din Pipera la “palat”.

  • florin

    Adrian a zis-o cel mai bine:asta e o pasarela ca atatea altele ce trec peste caile ferate(inca)romane.Si Usierul de serviciu are dreptate:pai daca Patriciu si-a tras linie de autobuz pana la PetromCity,de ce sa nu-si traga si latifundiarul din Pipera pasarela?Ca si in cazul pasarelei de la Basarab,si aici se puteau gasi solutii mult mai simple si mai ieftine.Da,stiu,simplu si ieftin nu mai au ce cauta in vocabularul nostru,comunistu’ dracului ce sunt!

  • florin

    Si inca ceva:stau si ma intreb cat or fi costat cei cativa zeci de metri patrati luati din suprafata benzinariei Mol,a dealerului Scoda si a restaurantului de pe colt? Cred ca pretul a avut cel putin 6 cifre!

  • Nu, Calea Floreasca nu e înfundată! Se traversează pe sub pasarelă, şi se iese în stânga spre Şcoala Herăstrău, şi pe lângă benzinăria Lukoil, în Barbu Văcărescu. Iar o rampă are nevoie de mult spaţiu, că n-o faci aproape verticală. Şi Skoda, şi Lukoil au cerut sume care depăşeau costul podului, pentru a pleca de acolo. Deşi dacă se căuta prin acte, zburau sigur de acolo direct la mititica, cu primarii care au aprobat construcţiile alea, cu tot. De fapt, în Bucureşti nu mai poţi construi nimic de utilitate publică, decât la costuri iraţionale, din cauza preţurilor uriaşe la terenuri. E o realitate de care trebuie să ţinem cont. Pentru că nu avem o lege a exproprierilor care să şi poată fi aplicată. De asta nu se construiesc ăia 6 km de autostradă care să lege Bucureştii de autostrada spre Ploieşti.

  • hm

    Desigur, Calea Floreasca nu e înfundată la propriu. Dar lăsaţi-mă să cred că ar merita mai mult – considerînd şi ideea prelungirii fluxurilor de trafic mai departe, în direcţia străzii Avionului…

    Mie-mi place că pasajul ăsta a fost făcut într-un timp chiar rezonabil pentru Bucureşti şi România. Ştiu că nu se puteau face bretele pentru Floreasca şi Văcărescu, pentru că pămîntul de acolo are aur şi petrol dedesubt – atît e de scump…

    Vreau să văd dacă la sol va fi o îmbunătăţire a traficului pe Barbu Văcărescu! E foarte important. Din păcate, aşa cum am văzut şi la Basarab, transportul public e ultimul care beneficiază de pe urma acestor lucrări de fluidizare. Mă interesează să văd că 5 şi 135 vor trece uşor pe dedesubt…

  • Salut,

    De cind s-au inceput lucrarile pe Petricani n-am mai dat pe la biroul de linga rondul OMV de pe Pipera-Tunari (am marele noroc sa pot lucra si de acasa) pentru ca era macel. Macel de ajuns, macel de plecat.

    Azi mi-am luat inima in dinti, si desi orasul mi s-a parut mai aglomerat ca de obicei, la Barbu Vacarescu la pasaj se circula parfum. La fel si la Barbu Vacarescu, colt cu Fabrica de Glucoza. Acum, daca ar si prelungi 135 cu o statie, sa-l faca sa treaca peste podul de calea ferata si sa intoarca in rond, aproape ca ar intra si bucatica asta de Pipera in civilizatie. Dar, ai dreptate, de transportul public ii cam doare pe toti in cur

  • florin

    Cred ca suntem singura tara in care transportul in comun este lasat la urma atunci cand e vorba de circulatie.Pe linga picioarele cocoaselor de pe DN1,ratb-ul circula pe drumuri fara prioritate,dand in general prioritate de STANGA.Dar ce importanta are ca .ulimea mai trebuie sa ajunga si acasa sau la munca?Ce e important e aprovizionarea cu impingatori de carucioare a numitului Baneasa Shoping City!

  • Am trecut si pe pod. Era 7.25… Am prins un singur stop la intersectia cu Nicolae Caramfil. Dinspre Ambasada Chinei era cam coada, dar aia se cam baga singuri in cacao, e mult mai utila ocolirea prin Floreasca acum. 7.25 plecat din Pipera, 7.55 ajuns acasa in Drumul Taberei. Imbunatatirea e de vreo 10 minute, probabil era de 15 daca o luam prin Giulesti si Constructorilor ca de obicei, in loc de Cringasi. Una peste alta, pasarela isi face treaba. Desi a durat nejustificat de mult.

  • silv

    am trecut azi dimineata pe sub pasaj, statia lui 112 de la Aurel Vlaicu e pe trecerea de pietoni

  • hm

    da’ una peste alta… se simte mai bine pe dedesubt? 135 face mai putin de la capat pana la metrou, de exemplu?

  • Silv

    da, acum ratb-ul circula foarte bine

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>