Vara şi mintea oamenilor de publicitate cam intră-n vacanţă.
Cappy are – sau o să aibă; că nu beau aşa ceva – un sortiment nou: Pulpy. Reclamele de teasing au fost fantastic de idioate:
…. vă daţi seama că oricine are la-ndemînă două-trei răspunsuri pentru don’şoara asta….
Cine n-are curaj să iasă pe stradă cu o reclamă cretină, rămîne pe net; dar îl dibuie Ando şi-acolo.
Greenfield s-a gîndit că-i simpatic să vîndă căşile la kil. Nu pot să mai zic nimic; chiar nu pot. Da’ să vîndă şi la litru – hîc! – că poate iese mai ieftin.
Atat timp cat oamenii au bagat numele produsului in coltisorul potrivit al memoriei se poate spune ca reclama si-a atins scopul; da, cu tot cu componenta scatologica… doar n-o fi vreo bautura pentru academicieni si profesori universitari 😛
Cica intra unul intr-un bar si ii cere barmanului:
-Un metru de coniac,te rog,da’ sa fie proaspat ca-l iau pt. un bolnav!
Barmanul baga degetul intr-un pahar cu coniac si trage pe tejghea o linie de un metru.La care cumparatorul zice:
-Acum impacheteaza-l!