de departe, părea un perete vesel; de aproape, uite că are o poveste tristă.
|
||
despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul comentarii
fierbințiarhiva |
un perete tristde departe, părea un perete vesel; de aproape, uite că are o poveste tristă. March 3rd, 2013 | Taguri: civilizatie | Category: walkabouts 10 comments to un perete tristLeave a Reply Cancel reply |
jos palaria!articolele noastre sînt preluate și de: |
Copyright © 2005 - 2024 Simply Bucharest vorbim despre…550
555
amintiri
ando
anii 90
arhitectura
blog
caricaturi
case cazute
C D Mocanu
civilizatie
cofetarie
comert
cultura
cumparaturi
fast food
fun
general
guest post
internet
istorie
magazine
masini
Matty
parcuri
patiserie
patrimoniu
plimbare
porcarii
porcarii imense
poze
presa
primarie
prostii
restaurante
semne bune
strazi
takeaway
timpenii
trafic
transport public
trezim copiii
una pe zi
urbanism
V V C
Log in Powered by WordPress & Atahualpa Se utilizează cookie-uri pentru o funcționare bună a site-ului. Datele colectate nu se folosesc pentru identificarea ori contactarea vizitatorului.accept Read More Privacy & Cookies Policy Privacy OverviewThis website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
|
Clasicul TL;DR. Stilul dezlanat de scriere denota totusi o persoana trecuta de prima (si a doua) tinerete, cu ceva probleme la mansarda. Eu personal cred ca daca ai ceva de spus si de expus, conteaza mult mai mult cum o faci decat subiectul in sine (oare de ce? aproape orice subiect de pe lumea asta e initial de interes pentru un numar relativ mic de oameni, numar pe care vrei sa il multiplici, nu?).
imi aduce aminte un pic de personajul de la capatul tramvaiului 5 din Baneasa.
Oare acela scria lucruri din astea si inainte de 89?
nu mai tin minte, cred ca da.
Am facut un set de fotografii cu cel de la capătul lui 5 !
Nu prea sunt de acord cu mâzgălitul pe ziduri.Ăla era măcar
pe proprietatea lui.
Individul din Baneasa avea un pic alt limbaj, parca folosea tot felul de neologisme sau cuvinte cu sensuri secundare. Oameni si oameni…
cred ca cel din Baneasa fusese expropriat la crearea buclei de intoarcerea de la capatul tramvaiului 5 si primise un apartament la bloc, pe linia tramvaiului 5, prin Aviatiei – vedeam la o fereastra afisele…
Era un personaj – dar nu l-am vazut niciodata in carne si oase.
Cel din Băneasa a primit înapoi bucla lui 5. Şi, după modelul cu care suntem deja obişnuiţi, Oprescu nu a vrut să se mute linia, aşa că primăria se judecă cu respectivul (sau ar trebui), după ce tot ea i-a dat înapoi terenul, cu tot cu cabina dispecerului RATB pe el (care cabină a rămas după gard). E greu, domne’, să măreşti puţin raza curbei ca să ocolească ,,prorpietatea”, că loc este.
Prin urmare, s-a instalat un rebrusament la Piaţa Băneasa. Nefuncţional, din cauza maşinilor parcate. Până la urmă e vorba să desfiinţeze complet linia 5 pentru următorii ţ ani, că doar a zis oprescu că vrea sens unic pe Barbu Văcărescu, iar linia de tramvai pemijloc nu arată bine în visele umede ale primarelui. În plus, se mai casează şi Tatrele, deci trebuie tramvaie să le ia locul. Deci 14 V3A bidirecţionale (cu tehnologia de la 1900 toamna) şi 10 Bucur LF în locul a 55 de cupluri de Tatra. Bravo, domn’ primar!
Am găsit un artciol pe netdespre el, mai vechi, ce-i drept: http://www.juridice.ro/933/un-ingineras-dar-cu-necazuri-multe.html
Capătul ăsta de linie a fost o ciudăţenie de la bun început, am impresia că proiectul buclei era altul – dovadă erau liniile duble care mergeau pînă la curba de ieşire în bulevard.
“…visele umede ale primarelui” :-)…ce mi-a plăcut asta !
iar articolul este şi el foarte mişto.
Liniile duble au fost puse când a venit tovarăşul să inspecteze linia. Se pare că nişte PCR-işti ar fi cerut montarea acelei linii ,,ca să arate frumos”, să nu vadă Tovarăşul linie simplă.
nu mai ţin minte, deşi pe atunci eram oarecum prin zonă. Dar pe vremea aceaa nu mă interesau tramvaiele, ci doar autobuzele.