despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

reclamele scîrboase de la ING

V-am mai spus: e simplu să ne luăm de reclame şi de felul în care ne sînt băgate pe gît ideile de rahat creative ale agenţiilor de publicitate.

Bine; nu doar de la cine vine ideea e beleaua; ci şi la cine o acceptă.

Mă uit de cîteva zile la reclamele cu care banca ING şi-a umplut vitrinele şi uşile.

Mi se par cele mai urîte, cele mai scîrboase, cele mai jenante – pe scurt şi pe româneşte: cele mai de căcat reclame pe care o bancă le-a făcut vreodată. Dacă ING ar vinde cîrnaţi înăuntru, aş mai zice: hai, că merg! Dar ING e bancă; mizeriile astea nu merg.

În ţara asta nimeni nu-şi face treaba: poliţia, în loc să prindă hoţi – face poezele; doctorii, în loc să taie oamenii pe burtă – îi taie la buzunare; şi băncile, în loc să se ocupe serios de bani – fac caricaturi.

21 comments to reclamele scîrboase de la ING

  • Albena

    Din categoria “opiniile sunt ca gaurile in fund”.

  • hm

    de aceea si pastrez comentariile ca asta

  • Amiral Snagov

    De aceea si comentam 🙂

  • Anastasiu

    Haide domnilor… E adevarat ca avem si probleme mai grave in Bucuresti… Dar reclamele astea chiar sunt de porc.

  • Ana

    Ar fi bine ca pe panourile cu reclama sa scrie si cine sint cretinii care le produc (folosesc un cuvint frumos in locul celui pe care as vrea de fapt sa il scriu), precum si cei la fel de cretini care accepta ca firma lor sa fie reprezentata de asa ceva. Totul, absolut totul este cotropit de incultura si mitocanie.

  • hm

    Deci – avem în oraş cîte sucursale ING? Vreo sută? Deci avem vreo sută de rînjite dintr-astea pe uşi în Bucureşti.
    Ei, eu văd asta ca o jignire adusă oraşului, o mitocănie, o agresiune comparabilă cu cele venite din partea Admnistraţiei Publice!

    Hai să… salvăm Bucureştiul şi de astfel de porcării!

  • Ando

    Ehei,dacă până nu demult, ING nu prea avea treabă cu ”amărăştenii”, acum aleargă şi după banii lor că sunt buni şi ăştia!Au venit vremuri grele…
    Desenele alea, eu le văd ca pe o încercare de a deveni cât mai populari.

  • Serban

    Vad ca, mai nou, grotescul ocupa un loc de frunte in creativitatea romaneasca, incepand cu statuile si terminanad cu publicitatea. Niste examinari psihologice/psihiatrice ale autorilor ar fi binevenite.

  • hm

    Haide, Armyuser, să nu ne aducem aminte că Nell Cobar avea şi talent, şi mînă…

    Păi dacă vreţi banii mei (eu, bunăoară, nu sînt client ING) – purtaţi-vă astfel încît să mă faceţi să cred că ştiţi ce să faceţi cu ei!!

  • Diana

    Cred ca intra lejer in topul celor mai cretine reclame …alaturi de “serialul” Catena, aia cu bebelusul vorbitor, Adria- astea sunt primele care imi vin in minte .
    Am prins reclama intamplator la TV si ma uitam ca tampita sa inteleg despre ce e vorba, ce imi scapa, care e legatura dintre un vampir/mosntru/alta creatura si un client ING sau un viitor client …splendid. Da, stiu ca e vorba aia “There is no such thing as bad publicity”.

  • hm

    Mă tem că de zicala asta prea se prevalează cei care dau dude după dude în publicitate.

    Nu-i bai, eu am răbdare; va veni şi ziua cînd o campanie prea prostească se va traduce (cuantifica, pre limba de lemn corporate) în pierderi.

  • nu mă pot exprima asupra problemei în discuţie, căci n-o cunosc exact. însă, generalizând, vreau să mărturisesc, referitor la reclame, că nu prea le înţeleg. mă uit rar la tv, iar atunci când o fac, nu schimb programul nici în pauza publicitară. şi mă surprind clipuri absurde la care efectiv nu prind poanta, schepsisul. oi fi rămas în urmă? o fi un trend nou, cu cât mai absconsă reclama, cu atât mai de succes campania?!

  • Dan

    Inca un semn ca ne prostim; zilele astea urla ziarele ca daca suni la 544 si iti raspunde cineva sau “ceva” (altcineva decat robotul care te anunta ca ai format un numar gresit) atunci ai telefonul ascultat de deegeeeeiiipeeiii sau de seeereeeii. Unii au pus chiar coloana audio, prilej de a trage o portie buna de ras: numarul respectiv este al serviciului de dial-up la una dintre companiile de telefonie mobila, serviciu care a fost prezent de la inceput si e inca activat la abonamentele vechi (nu si la cele mai noi de cativa ani). Psihoza de cetate asediata…

  • Freesys

    HM dacă reclamele astea sunt o jignire adusă orașului atunci hypermarketul de sicrie de la Bdul Ghenghea colț cu Drumul Sării ce mai e? Am numărat într-o zi 53 de sicrie expuse pe trotuar.

  • hm

    53??????
    Ăla e outlet de sicrie.
    53????? Da’ ce, sîntem în vremea ciumei?

  • Mie imi place dududia de pe usa 🙂
    Am furat poza.
    Si mai puneti mintea la munca … aceasta campanie e plina de substanta … publicitarii au transpirat din greu si nimeni nu le intelege mesajul 🙂

  • hm

    Fireşte, că e şi o campanie la mijloc:
    https://zboruldeamsterdam.ro

  • ii iubesc pe-astia de la ing pt. ca pana implinesc 26 am 0 lei si 0 bani (real) costuri la card…
    dar e mare tampeala “campania” asta..dar deh probabil s-au gandit sa reinvesteasca o bucatica de profit (cel mai bun de la intrarea in romania)…
    o explicatie ar putea fi si ca s-a schimbat stapanirea…manajer e un polonez care toata viata lui a fost manajer in ING desi a facut Dreptul

  • Anca

    ING ca ING.. dar nu știu cine dracului face reclamele de maxim căcat de la Catena, farmacia curului. LE URASC IN MORTII LOR!!! Bătaie de joc, pur și simplu sunt făcute la mișto. Asta cu “iubesc femeia” 2020 e incredibil de retardată. Nu pot să cred că există așa ceva. Sorry dar trebuia să scriu asta undeva. 🥺 UGLY AS FUCK

Leave a Reply to Amiral Snagov Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>