… gata. Magazinele au început de mult să aşeze pe rafturi ciocolăţi cu Moşicrăciuni graşi şi veseli şi globuri; ce contează că-i încă vremea mustului?
Ăsta-i obiceiul!
Ce Crăciun ar mai veni fără Hruşcă, fără împodobeşte, mamă, bradul, fără Bănică-junior?
… nici un Crăciun; ăsta-i obiceiul! Americanii se uită pentru a mia oară la Jimmy Stewart în A Wonderful Life, iar noi îl vedem pe Bănică; junior.
Dar ce afişe! Nu ştiu cine le-a aprobat; poate Andreea Marin, după ce l-a prins pe Elvisică la fufe? Că n-am pomenit faţă de artist mai căznită, mai prost machiată, mai aiurea luată-n Photoshop.
Bănică-junior ne întîmpină de pe toate gardurile oraşului cu faţa entuziastă unui cetăţean căruia i s-a spus să se-aplece pentru a i se face un tuşeu rectal.
Banica ca Banica dar,cand ma gandesc la Maical Buble si la cantatul obsesiv pe toate tonurile,glasurile si variantele a super-maga hitului “Santa Claus iz caming tu taun”,ma apuca depresia.
Apropos,credeam ca cei de la cocacola vor da tonul sarbatorilor din decembrie in octombrie!Se pare ca m-am inselat.
Îţi trebuie nervi tari ca să rămîi “bun de Crăciun”
S-a grăbit Bănică anul ăsta… a vrut el să fie primul. Până să apară afişele cu Fuego şi Hruşcă, sticlele de Coca-Cola cu ,,2.5l la preţ de 2l” (teoretic, că în magazinele unde sunt ambele sticle, cea de 2,5 e mai scumpă) cu Moş Crăciun pe ele şi sticlele de Tuborg Christmas Blue.