… cînd am început să văd reclamele ca cea de mai jos prin oraş, m-am gîndit: „hait! slab a mai ajuns Europa FM!” – pentru că din graba maşinii, păreau nişte reclame făcute de acest post de radio, într-una din nenumăratele lor momente de proastă inspiraţie.
Doar că, trecînd pe jos pe lîngă panou, am văzut că este pentru Radio România. „Un radio de formula 1” – cineva s-o fi gîndit îndelung la chestia asta, dar trecem peste. Lăsăm la o parte şi faptul că ditamai afişul nu strigă că este despre Radio România – ceea ce e, totuşi, grav.
Dar să ne aplecăm niţel la sintagma „Ştiri şi muzică – mai mult decît te aştepţi”: e recunoaşterea definitivă a înfrîngerii; a sfărîmării în bucăţele a ideii de radio; a pierderii respectului.
… ştiri şi muzică! Auzi, dom’le! Ştiri şi muzică! Adică, nici măcar la asta nu mai aşteptăm azi de la radio.
Ştiri şi muzică – şi muzica e de mort; azi înmormîntăm Radioul.
Era să zic: bani(ai noştri,bineînţeles)risipiţi aiurea…De fapt, sunt bine ţintiţi!
o dedicaţie pentru fiecare contribuabil 😉
Asta este asa,ca de implinirea a 85 de ani de la infiintarea a radioului romanesc.
la 85 de ani Radio Romania si-a cosmetizat niste „jingle”-uri. Foloseste ACEEASI MELODIE ca Music FM.
Caaaa luuumeea…
Nu era pe vremuri si un cantec la care nu te asteptai: “Schumacher killed the radio stars” ?
Cel ai cel e radiocasetofonul… Mai exista in uz asa ceva prin Bucuresti? Am avut un Sanyo la mijlocul anilor ’80 cam asa, era cel ai primitiv & ieftin model…
Adrian, mai bine puneau sloganul „prostii cu viteza sunetului”
Dragos, o fi zăcut prin librăria de imagini de-a agenţiei care-a luat banii pe reclamă…