… ne e bine cînd ne dăm seama, la sfîrşitul fiecărui an, că lucrurile bune şi rele pe lîngă care-am trecut ne-au învăţat ceva; aşa ne îmbogăţim.
Nu stau să trec tot comerţul bucureştean în revistă acum; nu mă uit peste însemnări ca să văd unde mi-a plăcut să mănînc şi ce; vreau să vă zic doar c-ar trebui să ne fie ruşine.
Pentru că hitul anului în oraşul nostru este o idee importată – anume franciza moldovenească „La plăcinte”. Uite cu cîte lecţii de comerţ şi de afaceri ne-au dat-o peste bot! În timp ce intreprinzătorul bucureştean încă mai crede că – pentru a avea succes – trebuie să facă pizza, paste, şniţel şi papanaşi, cei din Chişinău şi-au adus aminte că pentru a agăţa clientul îţi trebuie o idee; un cîrlig – cît de simplu!
Simplu: şi-au făcut un fast-food unde poţi mînca plăcinte. Şi altele – dar plăcintele sînt ceea cu ce atrag oamenii.
Şi oamenii au venit; şi vin; şi se reîntorc.
Bravo, fraţilor.
comentarii