despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

transport public cu Matty

… un aşa oraş ca Bucureştiul nu a putut avea decît probleme pe măsură – şi asta dintotdeauna, cred.

Fiindcă articolele noastre dedicate transportului public sînt, mai tot timpul, serioase, ne-am gîndit să le mai destindem niţel, alegînd zece caricaturi itebiste de-ale lui Matty.

4 comments to transport public cu Matty

  • Dan

    Din cate am vazut prin Europa nu e deloc simplu sa ai un transport public eficient – pentru acoperirea nevoii locale de transport, zic. Pe unde se trag in poze romanii prin vest autobuzele vin la timp, sunt curate si de multe ori aproape goale fiindca (1) nevoia de transport public e redusa (da, marea majoritate a oamenilor folosesc masina personala) si (2) transportul public are cai prioritare de trafic. De aici un cerc virtuos: poti sa ai taxare la sofer, vehiculele nu se uzeaza intr-un an cat in 10, nu se rup usi din cauza oamenilor atarnati pe scari, se consuma mai putin combustibil, se sta mai putin prin statii, … oamenii sunt mult mai putin stresati, … etc etc. In Bucuresti trebuie mijloace de transport de mare capacitate (metrou si tramvai separat de trafic) in toate cartierele; autobuze doar catre Ilfov.

  • Mi-am adus acum aminte de celebrul repros cu “jucatul tablelor” la capatul liniei :)))
    Iar Matty probabil ca statea pe 1 Mai ca prea vad ca zice de 34 si 31 R 🙂 Multa inspiratie avea insa omul asta. As fi curios cum era ca “persoana fizica” ca nu intotdeauna oamenii cu poante sunt si cei mai agreabili.

  • hm

    asta nu ştiu – cum era Matty – dar Puiu Manu zicea că era plin de humor şi că-i plăcea pescuitul. Şi că erau prieteni.
    Cît despre nevoia de transport public, Dane – aşa e; e simplu să „ţii” autobuze cînd nu le foloseşti pînă la epuizare…

  • Concretramirez

    Ca persoana fizica, era la fel ca glumele sale. Cald, spiritual, bun camarad si un om deosebit.

Leave a Reply to adrian Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>