Oare ce mai vedem în episodul de astăzi? Pentru început, o glumă destul de reușită a japonezilor: Nissan Figaro. Pe dedesubt, este un Micra – și a apărut prin 1991. E… haios. Ando l-a pozat, dar mai apoi l-am văzut și eu pe viu:
Nu m-așteptam să dau peste un bătrîn Moskvici 402 așa de bine păstrat într-o parcare deschisă – dar dacă l-am văzut, l-am fotografiat ca amintire:
Am mai dat peste un Wartburg 311… cam chel – dar poate pentru că aşteaptă vremuri mai bune:
Ando – mai prin toamnă – a dat peste un Mitsubishi Starion, mașină fabricată cu oareșce succes de-a lungul anilor ’80:
… iar eu m-am gîndit să vă arăt cum – la începutul anilor ’90 – inspirata Skoda Favorit, creată pe ultimii pași ai industriei socialiste, avea să se transforme, cu ceea ce numim know-how-ul german, în Skoda Felicia:
Favorit a devenit Felicia, și apoi Felicia a devenit Fabia. Bunuțe mașini.
Iată și mașina americană a episodului de azi: un Pontiac Bonneville, foarte cuminte și foarte departe de exuberanța spațială a liniilor din anii ’60:
Pontiacul acesta, văzut de Ando, e din generația a șaptea – de mijloc a anilor ’80.
Terminăm cu trei Forduri; un Sierra cu adevărat pe butuci și un Transit din prima serie, care pare că se reîntoarce la viață:
… şi mai ales un Taunus 17 M, ascuns într-o curte interioară care şade… şade tare amărît:
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
Mi-a placut Nissanul ala, n-am stiut de existenta lui. Probabil ca aia care l-au facut au fost fani ai serialului Columbo 🙂
mai stii? Se prea poate.
E chiar haios rau, cand il vezi pe strada.
Felicitari! Tare de tot episodul, si 402-ul, si Starion-ul, dar mai ales Bonneville-ul si simpaticul Figaro. Ai idee pe unde le pot vana si eu? Ma gandesc ca Figaro-ul e prioritate, ca pare foarte bine pe roti, si se poate misca oricand 😀
He-he, nu m-am lăsat pînă n-am dibuit, prin mijloace proprii, Taunusul 🙂
402 e la P-ţa Reşiţa, pe intrarea în aleea Ucea.
Figaro era duminica trecută pe Salcîmilor, între Toamnei şi Viitorului. Nu mai avea ornamentele cromate de la faruri.
Bonnneville şi Starion nu ştiu pe unde-s.
@Mihai: Salut ! Starion-ul se afla pe str.Arh. Hârjeu, chiar, în rondul de la intrarea la teatrul de vară din Parcul Naţional.
Bonneville l-am pozat anul trecut la …Constanţa.
Wartburgul nu asteapta vremuri mai bune, era mai bine acum 2 ani.
@Mihai: nu-i nimic. Săptămâna trecută,am dat de un Wartburg in stare foarte, foarte buna.
Se afla parcat pe bd. Nicolae Grigorescu, vizavi de staţia de metrou, cam la 50 m spre bd. Ctin Brâncuşi !
mare pacat de wartburgul asta, din Grozavesti.
@Ando, am prins si eu doua Wartburguri in viata, unul pe la Titan si unul de Brasov, dar n-am apucat sa le editez. O sa le urc eu candva.
Maine – poimaine aratam si noi ce am mai vazut 😉
Daca gasesti ceva ce vrei sa pui de la mine de pe blog in articolele de pe simplybucharest, stii ca nici nu e nevoie sa ma intrebi 🙂 Fac asta tocmai ca sa nu se uite de exponatele respective.
Un Wartburg asemanator (sau poate chiar acesta) a stat mult timp parcat langa rondul de intoarcere al troleibuzelor 66 de la Spitalul Fundeni. Curios este ca de fiecare data il vedeam parcat altundeva…
Mihai, multumesc – eram sigur! Cît de curînd iti imprumutam o bijuterie.
Oricum, ai fotografiat ce n-am reusit eu, in atatia ani!