… cînd unii n-au ce face – zice snoava – își dau hainele jos și se-apucăsă și le păzească…
Așa-i și pe piața produselor de consum. Se cîștigă; banii curg, căcălău; te pomenești că n-ai ce face cu ei – și trebuie să faci ceva; orice.
De-aici și nenumăratele rebrandinguri cu care clientul, consumatorul, cumpărătorul se confruntă. Mereu rețetă nouă – mai bună și mai grozavă decît cea veche, de se-ntreabă – omul – de ce pînă acum i s-a dat un lucru, chipurile, prost.
În fine! Te rebrănduiești, deci exiști…
Trecură doi ani și iată că popularul Kent „Click” și-a schimbat din nou ambalajul.
Trebuia? Nu. Dar s-a făcut.
Toate astea se fac, bineînţeles, pe banii consumatorilor.La urma urmei, se închide un circuit economic: trebuie să mănânce şi creativii-designerii ceva, apoi executanţii noului ambalaj etc !
Oh…KENT ! Iubire vesnic tanara..de la cel cu castel..la cel cu..tocatura de buruieni !
@Alex:nu ştiu cum era perceput Kent-ul în ţara sa de baştină, dar sigur în România (şi în special în Bucureşti)a făcut dacă nu istorie, parte din istorie….
@Ando
Perfect adevarat !
Ce-as mai fuma si acum un Kent adevarat: micronite filter, made in USA, amabalajul cu celebrul castel !
nici Kentul nu mai e ce-a fost… și nici Cișmigiu nu se mai fabrică 🙂
KENT,dinozaurul spagii,cheia catre orice si oriunde,iarba fiarelor(desi e facut din cea a dracilor)ce deschidea orice lacat,jumatate din notele de la examene,temelia unei case peste rand,tableta ce trata orice boala si caramida unei relatii mutual avantajoase….
FUMATUL POATE SA UCIDA!? Din ce vad pe la tv,ALCOOLUL ucide mai abitir dar,pana acum nu am vazut nici o atentionare in acest sens pe sticlele cu bautura.
Rememeber: pachet ţigări Cişmigiu :
http://bukresh.blogspot.ro/2011/10/smokey-cismigiu-super-long.html