Orange dă cu advertisingul în noi…
… bună-ntrebare! Ce formă au dorinţele tale?
Sau, poate… ce forme?
Dă-o-ncolo!
Şi abstractizările astea! Abonament Delfin, abonament Fluture, abonament Panteră! Nici dup-atîta vreme nu-şi dau seama că mai toţi percutăm la chestii simple, concrete?
De-aia ţinem minte că eram pe CENT sau că aveam abonament de 4 DOLARI! De-aia, la repezeală, încă spunem că sîntem pe Connex sau pe Dialog!
Pai si nu e mai simplu “am raton de 5 euro” decat “am abonamentul de 2.3 euro cu optiunea cu 300 de minute si 300 de semeseuri cu numai 0.732 euro bla bla”? Apropo, la Orange UK de mult exista modelul Fluture-Pantera-Raton.
Păi, o să vedem cum merge!
Eu nu mă dau în vînt după noua împărţire a abonamentelor: avem Delfin 8 şi 12 – dar şi Panteră 8 şi 12 (abonamentele sînt Delfin 4, 8, 12 şi 60, Panteră 8, 12, 40 şi 80).
Fireşte că-n paralel funcţionează şi abonamentele vechi.
Eu am descoperit chestiile astea abia zilele trecute, iar ieri, în staţia de autobuz, m-am râs în sinea mea – dacă aia e panteră, io-s mitralieră! Seamănă mai degrabă cu mâţa vecinei când stă cuminte şi aşteaptă de mâncare. Mâţa, vreau să zic. 🙂
Mie mi-e totul clar, pentru că mă servesc de enumerarea din text pentru interpretarea imaginilor: prima reprezintă un Delfin, a doua o Panteră, iar a treia, un Fluture. When the doors of perception are open…
Mda, poate așa o să stea și mâța-n coadă, nu numai delfinul…