scris de Ando
N-am avut, n-am condus niciodată un Trabant. Culmea e că deşi în diverse perioade am avut destui colegi posesori de Trabant, nu ştiu cum s-a făcut dar n-am avut nici măcar ocazia să merg, ca pasager, cu vreunul din ei.
Cu toate astea, din motive pe care nu mi le explic prea bine, tare simpatică mi-a fost şi îmi este această maşinuţă.
Poate din cauză că la vremea respectivă se făcea atâta mişto de ea – şi aici nu mă pot opri să nu vă povestesc una “reală” – scoasă involuntar de fiu-meu, cam pe la 4-5 ani.
Il duceam la bunici cu maşina şi, la un moment dat, vede un Trabant parcat complet pe trotuar.
Intrebare : “Tată, de ce l-au pus pe trotuar? Ca să nu-l calce maşinile?”
Minte de copil, dar în lumea adulţilor circulau puzderie de bancuri pe seama Trabantului şi a proprietarilor de Trabant.
Aşa se face că şi acum, deşi i-a trecut demult vremea, eu îl pozez cu mare plăcere, oriunde îl întâlnesc.
Vin si eu imediat! 🙂
[…] de Ando (function(g){g.__ATA.initAd({sectionId:26942, width:300, height:250});})(window); […]
@Ando
Din epoca, Trabantul = Mercedes scurt cartonat..
Cu urci un Trabant in lift ? Impreuna cu patru vecini ?!
Nu ai stiu exact, motorul era in doi ori trei cilindrii ?
@CAMUFLAJ | poze”DECAT”:
Trabant “brotăcel “!…culoarea asta n-o aveam 🙂
Anonymus: Eu sunt 🙁
@Alex: cred ca de aici afli totul
https://en.wikipedia.org/wiki/Trabant
Motor in 2 timpi si 2 cilindri.
O rasnita de masina, dar simpatica foc!
Tata a fost pasager in Trabi – doar o data! Nu i-a mai trebuit!… Pentru cei cu pietre la rinichi era o tortura masina aia…
@Ando & PaulIP
Multumesc pentru sugestii si info. 🙂
Ce se consuma mai repe la Trabant: benzina sau uleiul? 🙂
Motorul in doi atimpi avea doar doi cilindri, dar intrebarea este pertinenta, exista o ruda mai bogata a Trabantului, Wartburg, ce avea motor cu TREI cilindrii, fiecare cu propria bobina de inductie! trabantul era mia fiabil ca Oltictul, si mai ales, cu el SIMTEAI foarte bine ca ai deposit o suta de kilometric la ora!