… vine „Black Friday”, momentul în care fiecare e pe cont propriu, ca să zic așa – și doresc tuturor ce caută vreun chilipir, să-l găsească.
Reiau doar o idee de anul trecut:
Principalele canale de comunicare în masă sînt blocate cu lauda evenimentului, iar nemulţumirile consumatorului sînt deviate spre comunităţi restrînse, ba chiar luate-n bătaie de joc deinfluenceri.
De la Centrul European al Consumatorilor Romania :
http://www.eccromania.ro/noutate/ghidul-black-friday-ce-drepturi-ai-in-perioadele-de-reduceri
dreptul și obligația să caști ochii 🙂
Eh, toate “campaniile” si “promotiile” sunt facute de catre comerciant in stransa legatura cu producatorul. Plus ca nimic nu e intamplator; sunt studii, statistici si strategii, cum a fost relativ recent cu reducerile de pret de la Altex/Flanco in relatie cu iesirea Domo de pe piata.
http://www.timesnewroman.ro/life-death/de-bucurie-ca-a-vazut-ce-reduceri-sunt-la-mobila-pe-un-site-un-roman-si-a-baut-toti-banii
Articolul din TNR era de fapt un advertorial 😉
Acum sa fim seriosi, toti stam cu sufletu’ la gura asteptand sa pice fructele din pomul laudat. Macar pentru spectacol!