despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

nu gîndește nimeni

… dimineața a adus știrea că o cisternă cu gaz a forțatcalea ferată și-a intrat trenu-n ea.

Treaba asta s-a petrecut în Dimieni iar calea ferată e cea de Urziceni.

Presa a preluat știrea, anunțînd totodată că traficul rutier este închis pe… Centură.

De ce? De-asta:

… pentru că așa-numitul centru de informații din trafic al Poliției e o glumă proastă. La 8 și jumătate publică știrea greșită că traficul e închis pe Centură, iar de-abia peste o oră revine cu o corectare cu juma’ de gură.

Nu mă supăr că presa preia – de bune – informațiile Poliției. În ce să te-ncrezi, dacă nu în faptul că forța legii își cunoaște treaba?

Dar Poliția ar trebui să gîndească că:

  • Centura nu trece prin Dimineni.
  • traficul de pe Centură nu se poate întrerupe între Căciulați și Balotești – două localități prin care Centura nu trece.
  • pe Centură traficul feroviar de călători nu doar că nu există, dar nici dacă ar exista, nu s-ar intersecta cu șoseaua.

1 comment to nu gîndește nimeni

  • Cristian Ioan

    1. De aia nu sunt atentate teroriste la noi, ca ne facem singuri dezastrele! Cu cisterna am avut mare noroc, gazul putea sa explodeze.
    2. Am citit dimineat stirea, si da, mi s-a aprins un beculet, Centura feroviara nu mai este folosita de ani buni, pe portiuni a disparut si reteaua de contact. Ultima data a fost folosita prin 2005/6, cind se lucra la CF Constanta la noi la Stefanesti si traficul feroviar a fost deviat!
    3. Tot de atunci au inceput sa se faca PASAJE peste CF de centura, pt a elimina statul la bairera, dar nu am idee daca sunt prezente peste tot, daca nicaieri nu se mai intersecteaza calea ferata cu soseaua …
    4. Stict vorbind, jurnalistii gresesc cand vorbesc de accidente FEROVIARE in astfel de cazuri, cand cineva frteaza trecerea si masina, camionul sau microbuzul sunt lovite de tren …

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>