Revenim la mașinile noastre cele de toate zilele, ajungînd la episodul 69. Reușim să-l începem c-o raritate surprinsă de Ando: un Ford Corsair.
Are juma’ de secol, ce să mai zici? Și n-au prea trecut Mîneca prea multe pîn-aici la noi.
De-acuma-ncepe greul. Nici nu știu ce să mai pozăm. Poate-o Skodă Favorit break?
… poate alte cîteva Nive?
… sau vreun Fiat Ritmo – găsit, ca și Nivele de mai sus, de Ando?
… sau, pentru a nu știu-cîta-oară alte și alte Lăzi 1200 și 1500?
Cea de pe malul lacului e fotografiată de Boemul; deh – suflet romantic.
… sau poate-ajungem să ne uităm și la o Novă – chiar și pentru că, la 20 de ani trecuți de la apariția ei, e… a noastră.
Ando a pozat-o; și tot el, și frumusețea asta de mai jos, numită Daewoo Prince – sau cum să-ncerci să faci un Mercedes dintr-un Opel Rekord.
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
păi uite că au trecut câteva luni de când am fotografiat Lada aia şi domnişoara cu care mă plimbam încă n-a fugit de mine 🙂
deci domnilor… mergeţi şi fotografiaţi.
fotografiezi, nu fotografiezi – vremea obiectivului foto trece.
Gand la gand! Fotografiasem si eu o Nova cu luneta panoramica, dar a mea e mai “noua” cu cativa ani. Asta e chiar din prima generatie (1995-97).
Desi sunt fan Niva, urata mai e cea bej cu zorzoanele alea de plastic. Parca ar fi ARO 10, zau asa…
pen’că rușii, aidoma nouă, n-au știut cînd s-oprească producția unui model; la un moment dat nu mai poți să umfli cu plastic și alt plastic o mașină concepută cu două decenii-n urmă
Nici Land Rover n-a ştiut să se oprească 🙂
Și matale, acuma!
Faptul ca Niva inca se fabrica spune multe despre felul cum este privita masina asta in Rusia, dar si in Europa. Cat despre design, s-au cumintit rusii. Acum, Niva (versiunea de baza) arata exact ca in ’77. Versiunea de oras e totusi imbunatatita estetic, dar nu asa de ostentativ ca aia de mai sus.
Acel Daewoo Prince este chiar o editie limitata, numita Super Salon/Brougham. E foarte posibil sa fie singurul din tara ramas in stare de functionare. Din ce stiu de la taica-meu, care a lucrat la Daewoo, au fost aduse 3 la inceputul anilor ’90 pentru conducerea de la Daewoo Romania. Toate au avut numere format B xx RDW. Tin minte vag ca am avut ocazia sa urc in spate chiar in masina din poze, iar pentru varsta pe care o aveam atunci (4-5 ani), eram coplesit de diferenta enorma fata de Oltcit sau Dacia.
mai vedeam cîte unul dintr-ăsta în Romană, unde avea Daewoo un birou. Da-i mult de-atunci…
Anul trecut am avut ocazia sa vad un Prince prin Bucuresti. Arata exact ca acesta (posibil sa fie chiar el, caci nu stiu cate mai sunt in tara). Numarul era B 21 DWR, si multumita colegului “Avion”, acum mi-a picat fisa ce inseamna: DaeWoo Romania.
Mie imi pare o contopire intre un Ford Crown Victoria din ’91 cu fata de Mercedes C-Class din ’93.
ăsta, din articol, e B-97-DWR
Am mai gasit eu la pozeDECAT … Mai am in rezerva, ca stiu ca voi mergeti inainte.
frumoasă descoperire. Mergem, dar mai greu…
Pe unde se afla Ford-ul Corsair? I-as face si eu cateva poze!
păi, să se-ntoarcă Ando din conced și-ți zice! Eu nu știu …
Multumesc pentru raspunsul rapid,am gasit intre timp locatia spusa de cineva tot intr-un episod cu masini vechi de pe site!
https://www.simplybucharest.ro/?p=17195#comment-61625
lume mică 😉
salutare ..As vrea sa te întreb dacă pot da de proprietarul mărcii daewoo prince. .
Am si eu un model si as vrea sa discutam…
Mulțumesc