…. se face jumătate de an de cînd au răsărit șantierele astea pe mijlocul Sebastianului…
E incredibil, nu-i așa? Pîn-la urmă, e vorba doar de niște țevi.
Le poți spune conducte, magistrale – dar sînt doar țevi.
Iată că șantierul gîtuie Sebastianul în continuare; în total, să tot fie vreo cinci astfel de puncte unde „se lucrează”. Estimp, strada e plină de gropi și denivelări, care nu pot fi decît cîrpite atîta vreme cît șantierul ăsta nu-și ia catrafusele odată.
Mare porcărie.
Nu cumva ,,ţevile” sunt nişte tuburi de canalizare?
Mai e buda aia ecologică în mijlocul drumului?
Șase luni sunt șase luni, nu-s săpături de metrou.
Desigur, ecologica e la loc de cinste.
Morala poveștii e că putem introduce o bandă pentru transport public pe Sebastian, măcar pe un sens, fără ca nimeni să sufere mai mult decât acum 🙂
poate fac direct metrou?
Pe Eminescu colt cu Dorobanti e o groapa sapata de Radet care sta decshisa si unde nu lucreaza nimeni de cel putin 3 saptamani – 1 luna. E inconjurata cu acelasi tip de garduletze portocalii ca cele din poza, garduletze pe care din cand in cand soferii care vin de pe Eminescu le mai doboara din greseala iar Citaro-urile care fac stanga sa intre pe Dorobanti spre Perla le evita la milimetru de fiecare data.
Fără glumă – dacă putem bloca o bandă pe Eminescu fără tsunami politico-șoferistic, cred că supraestimăm dificultatea introducerii benzilor dedicate pentru transportul public în București.
dă-o-ncolo, sigur că se pot face benzi fără să chițăie nimeni!