Episodul 77. Începem cu ceea ce face serialul nostru să merite: anume, senzația – de a descoperi, de a da peste. Ando – norocos – dete peste o Pobedă ruginită, o-ncîntare!
Continuăm c-o frumusețe de Ford – un Taunus 12M P4 din ’63, splendid restaurat.
Dacă tot ne-ocupăm de marcă, să vedem un Sierra estate:
… dar și-o un XL. Deci mare. De la Ando.
Tot Ando a dat și peste un alt Saab 99. Doamne, urît mai e. Da’ tot te uiți la el cu drag.
N-am mai avut de mult un CX. Noi le cam botezam pe toate Citroen-ele mari Pallas, deși asta era doar numele versiunilor de lux. Vedem unul bine păstrat…
… și ne-aducem aminte că a fost încadrat, desigur, între DS și XM – pozate de Boemul:
Ce mai vedem? Ia, niște utilitare. Una de hărtăneală – un Mercedes găsit de Cristi:
… alta de paradă – un Chevrolet Apache găsit de Ando:
– și alta… mai de toate zilele – un Barkas…
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
Adrian a prins o Pobeda încă… “verde” 🙂
https://pozedecat.wordpress.com/2016/04/19/verde-n-fata/
Saab-ul e cel cu numere de MH? Sunt foarte rare in RO, poate doar vreo 4-5. Primele serii aratau uimitor ca Dacia 1300 (de fapt, farurile erau identice). Prin 1996 am vazut, la Navodari, un exemplar cu fata de Dacie 1310 (era o moda in acele vremuri), ma uitam uimit, parca era un prototip de Dacia Sport. Iar pana prin 2005 era un 90 in zona pietei Victoriei, cu numere TC.
e B-19-UKW 🙂
seamănă grozav, nu?
@volganeagra:nefiind un specialist in astfel de detalii, recunosc ca pe mine m-a uimit partea din spate a SAAB-ului, respectiv cat de mult seamana cu portbagajul de Dacie 1310 (poza 4)
Ando, multumesc pentru aducerea aminte! Am si reluat-o recent: https://pozedecat.wordpress.com/2016/12/14/verde-n-fata-2/
volganeagra: Saab 99 fără turbo chiar avea acelaşi tip de far care s-a folosit la primele versiuni de Renault 10, 12 (Dacia) şi 16. Ei erau o companie privată, care nu avea de unde să îşi permită utilaje care să producă aceste componente mici, dar complicate şi scumpe, trebuiau să le dobândească de la un producător de mare serie. (Din acelaşi motiv din care Aston Martin V8, de la DBS la Virage, aveau filtre de aer de Renault 12. Care se puteau înlocui rapid şi fără probleme cu unele conice din Autovit. Şi chiar era la vânzare în SUA un Virage din 1991 cu 2 filtre conice 😀 )
[…] nu tineam pasul cu seria masinilor vechi … Acesta e al treilea 2CV, primul a fost aici si al doilea […]
Salutare,
Superbe masinile prezentate si multumesc pentru efort, dar am o intrebare: De ce ascundeti numerele doar la “subiectul principal”?
Multumesc
Celelalte nu fac obiectul interesului din articol. E fotografie de stradă, până la urmă…
Am inteles.
De abia astept sa vad ce modele mai descoperiti 🙂
Multumesc
și noi, da-i tot mai greu să le dibuim!
(legat de blurarea numerelor, unii proprietari ne-au rugat să o facem; alții sunt mîndri de mașinile lor; iar în cele mai multe cazuri, fiind vorba de mașini neîntreținute, am menajat – poate – lipsa mijloacelor de-a fi restaurate)
Fordul Taunus era in trecere?