… vremea-i pentru episodul 78, pe care-l deschidem cu niște frumuseți în mișcare. De unde vin? Unde s-or fi dus? Cin’ să știe…
Toate-s frumoase, dar micul Nash Metropolitan din pozele de pe urmă face toți banii, zău așa.
Găsim și la noi dintr-astea!
Ando a dat peste toate, să fim drepți. Și peste Mustang, și peste Fiatul 124 Spider de mai jos:
… ce mai jucărie fîșneață au scos italienii din lada ceea pătrățoasă de 124! Și – cu toate că-i cam frig pentru cabriolete – mai vedem înc-o șmecherie italienească, o Alfa:
Tot roșie, tot de la Ando; mergem mai departe cu o mașină banală – și ea roșie:
E aproape Cielo – e Daewoo-ul Racer; practic, versiunea aproape neschimbată a ultimului Opel Kadett. Modelul a venit la noi cam prin ’93-’94 și ca taxi – iar mașina din episodul de azi se ține pe picioare și acum: e ceva!
Am făcut și eu ceva: am pozat un frate mai mare de-al ei: un Espero decăzut:
… și-un Trabant combi de pe la sfîrșitul producției, sclivisit cît s-a putut de mult; dar și unul – cărăuș nevoie mare – găsit de Boemul.
(lista completă a episoadelor şi a maşinilor publicate – aici)
Dacă aveţi întrebări despre unele dintre maşinile publicate, vă stăm la dispoziţie.
Nash Metropolitan…Şi noi râdeam de Trabant 🙂
Comparaţia dintre Nash Metropolitan şi Trabant e ca şi cum ai zice că Logan e tot ca un fel de Megane RS 😀
@Nautilus: Ma refeream, exclusiv, la aspect!Dupa mine, ambele sunt boccii. Vremurile scurse si nostalgiile noastre le-au facut…simpatice.
@Nautilius: Trabantul (P50-ul original, produs ca si Nash-ul, la sfarsitul anilor 50) a fost chiar avansat: motor transversal, tractiune fata, caroserie usoara si rezistenta din material compozit, performante bune pentru ce rula in Europa vremii respective si era si la indemana maselor. Faptul ca a fost produs cu prea putine modificari pana in anii `90 e o alta chestiune. Nash-ul era mai conventional, avea mai multe probleme tehnice (primele generatii) si nici pe departe asa economic. Ceea ce oricum nu e relevant, au apartinut unor lumi diferite. 🙂