Cînd ziceam că anii ’90 ni-s necunoscuți – fiindcă n-am avut răgaz să-i cunoaștem, ci doar să-i trăim – nu m-am gîndit că va veni și vremea cînd ne vom da seama că anii 2000 vor deveni istorie.
Iacătă! Așa-i. N-aș vrea s-o lungesc prea tare, știți – doar că nu-i rău să-ncepem să privim în spate, la pașii încă proaspeți.
Azi ne-aducem aminte ce se-ntîmpla în București în urmă cu 12 ani. Ce răsărea la fieștecare geam, la fieștecare balcon?
Păcătoșenia de „inimă Maggi”!
Campania publicitară s-a lansat prin Februarie 2005 și era simplă ca bună-ziua. Lipeai inima asta la vedere (o găseai sigur în cutia poștală) și puteai primi o mie de euro. Fără să suni, fără să răzuiești, fără să trimiți mesaje, fără să te uiți la televizor la tragerea la sorți; doar s-aștepți că poate vede inima de la geamul tău o echipă a companiei… și urcă la tine să-ți dea banii!
Rapid, Țara s-a umplut de inimi; și Maggi a beneficiat de o reclamă gratis uriașă – inimile au stat în geamuri luni de zile, pînă le-a decolorat soarele.
aaa… mi-a adus aminte de bancul cu promoţia Knorr:
“2000 de euro oricui sparge un geam cu Maggi!” :))