… începe, nu știu de ce, să-mi fie dor de anii ăia de-nceput – de după Revoluție – cu toate „impexurile” și „eximurile” de la fieștecare colț de stradă: cu nume noi, ușchite și pompoase.
Azi, vede oricine, dădurăm în cealaltă extremă, păstrîndu-se găunoșenia, desigur: magazinele caută să-și convingă clienții prin concepte dichisite…
Așa și ăsta: prăvălie… premium!
Astea-s firmele! Și mai avem destule-n colecții – aici… aici… aici.
Pravalie…premium, a-ntâia! 🙂
Prin Braşov cam orice magazin care nu e nici chioşc, nici Mega Image se numeşte Prăvălia nu-ştiu-cum, probabil patronii s-au gândit că sună mai românesc prăvălie decât mini/super-market. Probabil va ajunge şi la noi trendul ăsta.
însuși conceptul de „trend” e un trend 🙂