… ce șosea largă, lină, plăcută – ai zice că-i cine știe ce rocadă suburbană, dacă n-ai ști că se află chiar la doi pași de Centrul Civic.
Este Tudor Vladimirescu. Pustiul e cauzat de demolările nebunului din anii 80. Pe mijloc, pe unde-s azi niște pomi care se chinuie să crească, treceau tramvaie… pe margini, era viață.
Tudor Vladimirescu a fost ultima arteră distrusă de demolări care a fost redată orașului. De-abia în 2006 primăria s-a apucat serios de repararea ei; pînă atunci, era numai groapă lîngă groapă. S-a circulat o bună bucată de vreme numai pe banda din stînga scuarului, în ambele sensuri. De-abia în 2010 s-a terminat, cît de cît, șoseaua asta! Aproape un sfert de veac a stat, practic, închisă.
Ei, acum, întrebați-vă cam cu cît poți circula pe aici.
Nimeni nu știe; nicăieri nu scrie. Pe artrerele cu care se continuă șoseaua asta – Viilor și pe Odoarei – unde ai mașini parcate peste tot, treceri de pietoni, ieșiri din curți, transport public, se poate circula cu 60 la oră: fiindcă așa ne dau voie indicatoarele rutiere puse frumos, pe stîlpi.
Dar pe Tudor Vladimirescu – între Chirigiu și 13 Septembrie – pe acest segment larg și pustiu, nimeni nu știe dacă ai voie să-i dai 60 sau trebuie s-o lași la 50.
Desigur, aici este și locul unde pîndarii de la poliția rutieră șed cu radarul.
Eu ii dau 70 de fiecare data, recunosc …
Eu nu, că pîndarii sunt mereu la post cînd trec eu.
Din pacate s-a pierdut sansa sa fie indreptat bulevardul daca tot au fost demolarile, asa tot deranjul asta a fost degeaba 🙁
@VladyF: Corect! Si intersectie aia pacatoasa de la Chirigiu trebuia rezolvata tot atunci!
50 km/h e o viteză arhi-suficientă pentru oraş. N-am văzut radare pe acolo, dar nici nu trec prea des, iar bibicleta mea pe segmentul ăla de drum rar trece de 40 km/h.
De îndreptat vreun bulevard nu sunt şanse. Chiar şi ctitoriile măreţe ale iubiţilor noştri conducători de origine pesedistă (oprică şi firea) au ieşit toate strâmbe şi sinuase: Buzeşti, Pasajul Piaţa Sudului, Pasajul Mihai Bravu, Pasajul de la Piaţa Presei.