(vaca, de aici)
(vaca, de aici)
|
||
despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul comentarii
fierbințiarhiva |
da, avem brand de ţară(vaca, de aici) 5 comments to da, avem brand de ţarăLeave a Reply Cancel reply |
jos palaria!articolele noastre sînt preluate și de: |
Copyright © 2005 - 2024 Simply Bucharest vorbim despre…550
555
amintiri
ando
anii 90
arhitectura
blog
caricaturi
case cazute
C D Mocanu
civilizatie
cofetarie
comert
cultura
cumparaturi
fast food
fun
general
guest post
internet
istorie
magazine
masini
Matty
parcuri
patiserie
patrimoniu
plimbare
porcarii
porcarii imense
poze
presa
primarie
prostii
restaurante
semne bune
strazi
take-away
takeaway
timpenii
trafic
transport public
trezim copiii
una pe zi
urbanism
Log in Powered by WordPress & Atahualpa Se utilizează cookie-uri pentru o funcționare bună a site-ului. Datele colectate nu se folosesc pentru identificarea ori contactarea vizitatorului.accept Read More Privacy & Cookies Policy Privacy OverviewThis website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
|
:)))
da’ vaca e totusi prea curata si nu se vede nicio conserva langa gard, nu flutura nicio punga in sarma gardului iar in crengile din fundal nu e infipta nici o butelie de plastic de 2,5 litri pusa acolo pentru ca prietenii ar sti de ce :))
E un logo foarte bun, cu rezultate vizibile. Rezultatele se vor vedea negresit in spatele vacii.
vorbeşte frumos de doam…
… a, am înţeles 🙂
Am observat că blonda de la ministerul turismului face confuzie între brand şi logo.
Brandul e cam acelaşi lucru cu renumele, faimă(adică se câştiga în timp, ani, mulţi ani uneori)
Brandul e o chestie intangibilă pe care nu poţi pur şi simplu să o lansezi.
Logo-ul e o interpretare grafica reprezentativă pentru un produs pe care îl vinzi.
Logo-ul poate fi schimbat în fiecare an sau în fiecare 2-3 luni, în funţie de câte datorii ai în campania electorală.
Marile companii îşi schimbă logo-ul foarte greu, deoarece e un element de identitate vizuală bazată pe brand (faimă, renume). Acest element, logo, poate să-ţi aducă falimentul dacă îl schimbi atunci când nu trebuie.
Da, logo pentru o ţară nu e nicio problemă să-l schimbi în fiecare an. Problema e cu brandul, acela există indiferent de câte logo schimbi. Brandul poate să fie bun sau poate să fie rău. Adică: brandul (renumele, marca) poate să aducă bani sau poate să nu aducă bani.
Conform statisticilor, s-a văzut că brandul România e foarte slab, turişti pe bune nu avem decât câţiva rătăciţi în căutare de fetiţe vesele. E o soluţie să organizăm turism se xual pe bune în România? Cred că e mai greu de cât turismul normal în care se vede clar că nu evoluăm.
[…] de aici Citește mai multe din Uncategorized Apasă aici pentru a […]