Mic.ro
… am tot scris despre magazinele astea; şi e normal – şi am văzut că mulţi oameni se interesează de soarta lor.
Pîn’la urmă, se ajunge la un singur lucru: mulţi dintre noi nu pricepem de ce – la mai bine de trei luni de la lansarea conceptului – la Mic.ro nu se găsesc acele produse şi mărci care se cer.
La Mic.ro nu se găseseşte, acum, în cea mai toridă vară din viaţa noastră… ÎNGHEŢATĂ! Mic.ro nu vinde îngheţată de la Delta, nici de la Napoca, nici de la Amicii. Mic.ro are o ladă nenorocită de îngheţată în care zac trei vafe şi un tort de la un producător necunoscut. Bre! am văzut săptămîna trecută, în Buftea, un magazin oarecare care avea opt lăzi de îngheţată! Opt lăzi pline!
La Mic.ro nu se găsesc, pe la mijlocul săptămînii, anumite sortimente de bere sau apă minerală – pentru că n-a venit încă maşina de aprovizionare.
Mă uit la oamenii care ţin magazinele mici de la noi din cartier: nici unul nu ar îndrăzni să n-aibă de-ajuns de multă bere rece într-o zi de meci!!!
Nu vreau să fiu rău, pentru că la Mic.ro sînt şi lucruri bune, şi lucruri mai ieftine decît la alte magazine mici – dar inerţia lor e mult prea mare!
Mega Image
Mega Image e un jucător agresiv; deschide magazine peste magazine. Dar Mega are probleme cu atitudinea: vînzătorii sînt înceţi, reclamaţiile sînt primite cu nepăsare… chestii de-astea.
Mega are o lipsă de bun-simţ enormă în multe cazuri: nici un magazin nu asigură locuri de parcare pentru clienţi; vinde mărfuri cu defect sau cu lipsuri; iar la orele de vîrf casierii pleacă să mănînce.
Mă întreb cum o să se descurce Mega cu două magazine pe Titulescu – luînd în calcul faptul că odată ce Pasajul Basarab va fi inaugurat, oprirea pe banda 1 va fi interzisă.
Şi, sincer, m-am săturat de felul în care Mega blochează traficul – pe Titulescu, pe Unu-Mai, pe Ştefan Cel Mare, în Rahova…
Kaufland
Kaufland are un sistem bun la raionul de fructe şi legume: îţi alegi, îţi cîntăreşti şi-ţi etichetezi singur produsele. Doar că… trebuie să vînezi, pe tastatura cîntarului electronic, simbolul fructului ales. Şi credeţi-mă, pe un cîntar perele sînt între roşii şi pătrunjel, pe alt cîntar sînt între banane şi cartofi – şi pe cel’lalt cîntar… perele nu apar deloc.
Carrefour
… trecînd zilele trecute pe lîngă magazinul express de pe Panduri, am început să mă-ntreb: de ce i-au spus Carrefour Răzoare? Magazinul e la juma’ de kilometru de ceea ce numim noi Răzoare! Se putea numi foarte bine Carrefour Panduri, nu?
Nu e singurul caz de nume aiurea alese. Mega şi-a botezat noul magazin de pe Titulescu ‘Mega Image Banu Manta’ – deşi n-are nici o treabă cu Banu-Manta. Nu puteau să-i zică Titulescu-nou? Oamenii n-au nici o problemă cu genul ăsta de denumiri, credeţi-mă!
hehehe…cred ca am sa incep cu sfarsitul pst`ului tau.
parerea mea e ca i`au spus carrefour RAzoare pt ca de Razoare stie (teoretic) mai multa lume…daca intrebi cum se ajunge acolo decat la Panduri.
la kaufland…cantarele…pai..chiar iti trebuie rabdare sa dibui etichetele corespunzatoare…plus ca exista acelais fruct ba din Italia,ba romanesc ,ba mai stiu eu de pe ce teritorii…asa ca nu este suficienta numai simpla gasire a “pozei” care corespunde produsului…bataie mare de cap si aici.
despre Mega nu as putea spune decat ca numarul angajatilor este insuficient..de aceea nu de putine ori la raft lipsesc produse esentiale…pentru ca un angajat este responsabil de vreo 2-3 raioane.
iar despre Mic.ro no comm.
O zi buna! ( si racoroasa;chiar fara inghetata care nu se gaseste la Mic)
am intrat la mic.ro de pe Constructorilor si mi s-a parut foarte scump, poate nu ma mai pricep la preturi, dar orice tip de lapte spre exemplu era peste 4 lei la litra.
te corectez pentru Mega Image – la piata crangasi este cred primul magazin cu parcare, care in prima luna a fost gratuita.
la kaufland intr-adevar trebuie sa dibuiesti pana gasesti ce vrei – la profi macar mentioneaza clar tasta pe care trebuie sa o folosesti la cantar in dreptul produsului cand il iei