despre ce se mănîncă în București - și cu ce se mănîncă Bucureștiul

arhiva

cînd ceva merge…

Legea nescrisă a Capitalei: cînd ceva merge… ciocu’ mic!

Dacă – cu greu, cu opinteli – am reușit să punem ceva pe picioare… ciocu’ mic!

E vorba de lucrările noastre de infrastructură… alea care sînt! O mînă de străzi noi; o mînă de pasaje

Fiecare a fost un mic pas pentru îmbunătățirea conviețuirii noastre; un mic pas care s-a simțit; pe care l-am simțit cu toții.

Iată, astă vară s-a pus în funcțiune pasajul subteran din Berceni, de la BIG.

… ciocu’ mic!

Ce-nsemnează ciocu’ mic?

Însemnează că merge! Însemnează c-aduce folos oamenilor din Berceni – din vechiul Berceni și din noul Berceni: tot mai mulți! Însemnează că se simte că-i ceva mai bine!

Așa cum e mai bine cu Basarabul, așa cum e mai bine cu Buzeștiul, așa cum e mai bine cu pasajul de la Scînteia – așa cum e mai bine cu fiecare mic pas pe care Capitala noastră l-a făcut spre binele oamenilor săi.

6 comments to cînd ceva merge…

  • mirel

    Ba, tu esti pe bune ?

  • hm

    Gogule, ai văzut mincinoși pe-aicea?

  • Filip

    Pași mici, atât înainte de 1989, cât și după… Dacă e un fir roșu între cele două epoci, ăsta e – totul pentru șofetriști, iar pietonii sub pământ, la metrou sau la cimitir, fluidizați de trafic pe trecere. Investiții scumpe și ineficiente, din banii întregii țări, pentru burghezia roșie, iar ulterior doamne-feri-niciodată-roșie, din capitală.
    1 km de tramvai rapid la suprafață e de 10 ori mai ieftin decât 1 km de tunel de metrou. Din banii de podul Basarab făceam vreo 50 de kilometri de linii moderne de tramvai, de care puteau beneficia toți bucureștenii.
    Fiecare pasaj rutier e o ocazie ratată și întârzierea inevitabilului – un oraș blocat – în lipsa unor investiții raționale, și anume cele în transportul public de suprafață.

  • hm

    Berceniul trage folos, însă.
    Și….
    Înainte de Basarab, cum mergeam cu 1 direct in Victoria?

  • Filip

    Linia de tramvai construită împreună cu pasajul rutier este foarte utilă, desigur. Dar cu banii dați pe pasajul rutier puteam face și conexiunile 32-Sf.Gheorghe-Calea Plevnei, Ghencea-Alexandriei etc.

    Despre folosul tras momentan de Berceni cu pasajul, părerile sunt împărțite:

    https://www.facebook.com/sectorul4live/photos/a.1022741931118946.1073741830.1022214301171709/1612547435471723/?type=3&theater
    „ Scarile rulante sunt mai mult oprite decat pornite, lifturile merg mai mult pe avarie..”

    „Adaugam si mirosul insuportabil de urina, etc…scarile rulante nu mai functioneaza de vreo.2 sapt….lifturile ba merg, ba nu merg….plus si in.ele.mirosuri de toate felurile….”

    „Iar indicatoarele sunt asa de clare incat orice persoana stie unde intra dar nu stie unde va iesi. Mai ales iesirile spre tramvai”

    „Te mai si obliga sa treci pe dedesupt…ca nu e nici o trecere de pietoni,apoi te trezesti ca se surpa..si acolo ramii sub pasaj”

    „ROG RESPECTUOS AUTORITĂȚILE SĂ FACĂ TRECERILE DE PIETONI ASA CUM ERAU INAINTE, PE DEASUPRA, SEMAFORIZATE. MENTIONEZ CA ACESTE TRECERI DE PIETONI PE SUB PASAJE NECESITA MULT MAI MULT TIMP PENTRU A LE TRAVERSA SI SUNT FOARTE OCOLITOARE. NU POTI TRAVERSA DIRECT PENTRU A AJUNGE INTR-O DIRECTIE, CI TREBUIE SĂ OCOLESTI PRIN 3 INTRĂRI ȘI 3 IESIRI PENTRU A AJUNGE LA DESTINATIE. LOCUIESC ÎN ZONA PIATA SUDULUI ȘI DE FIECARE DATĂ CÂND PLEC SAU VIN ACASA SUNT NEVOITĂ SĂ TRAVERSEZ MULTE PASAJE PIETONALE PENTRU CA NU EXISTA UN DRUM DIRECT. TREBUIE URGENT PUSE SCĂRI RULANTE DEOARECE FOARTE MULTE PERSOANE IN VARSTA SUNT NEVOITE SĂ URCE ȘI SĂ COBOARE 10000 DE SCĂRI CU TOATE CUMPĂRĂTURILE FACUTE DIN PIAȚA SAU DE LA SUPERMARKET. VA ROG SA ȚINEȚI CONT DE PERSOANELE CARE MERG PE JOS!!!!!!! NU TOTI AVEM MASINA SI SUNTEM OBLIGAȚI SĂ TRAVERSĂM PE UNDE DUMNEAVOASTRA, “”” AUTORITATILE””” ATI GANDIT !!!!!!”

  • hm

    În București, nu banii sunt problema! Nu de bani nu facem alte investiții…
    Îndeobște, mă îndrept spre bercenarii pe care îi cunosc – cunosc! – pentru a culege impresiile nemijlocit.
    Folosul este vădit!
    Exploatarea și întreținerea, nu prea!

Leave a Reply to Filip Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>